Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Evästeasetuksesi on tallennettu.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
on jokaisen Italiaan ja Italiaan matkustavan autoilijan painajainen: Brennerin monivuotinen sillan kunnostustyö on alkanut. Brennerin moottoritielle (A13) pääsee yleensä vain yhdellä kaistalla. Miten liikenneruuhkat voidaan välttää?
1.1.2025 alkaen vain yksikaistaista liikennettä molempiin suuntiin usean vuoden ajan
Autolla matkustavien on odotettava ajanhukkaa
Vaihtoehtona soveltuvat vain suuret ohitukset
Hiihto- ja talvilomailijat kokevat sen ensimmäisenä: 1.1.2025 Brennerin moottoritiestä (A13) tuli megarakennustyömaa useiksi vuosiksi. Kuten itävaltalainen moottoritieyhtiö (Asfinag) ilmoittaa, Wipptalin vilkas Lueg-silta on ensin vapautettava ja sen jälkeen kunnostettava turvallisuussyistä . Tämän saavuttamiseksi yksikaistainen liikenteen reititys molempiin suuntiin on välttämätöntä 55-vuotiaalla sillalla. Myös nopeusrajoitus on 60 km /h , mikä johtaa myös ajanhukkaan.
A13: Brennerin rakennustyömaa vuoteen 2030 asti