Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Evästeasetuksesi on tallennettu.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Kirjoitin tuolla yhteen ketjuun miten meille myytiin laivamatka Kapellskäristä Naantaliin yölle, jolloin laivaa ei lainkaan kulkenut, ja siitä aiheitui meille kaikenlaista harmia.
Kirjoitin siitä laivayhtiölle sähköpostia toukokuun alussa, soittelimme perään pari kertaa ja nyt sain heiltä viestin, missä he pahoittelevat kaikkea hyvin paljon, ja luonnollisesti hyvittävät maksamamme mutta heidän virheensä vuoksi käyttämättä jääneen laivamatkan SEKÄ kompensaationa meille aiheutuneesta harmista tarjoavat veloituksetta meille seuraavan laivamatkamme!
Näin sitä pitää, ja nyt heidän puhelinpalvelunsakin pelaa hienosti!