Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Evästeasetuksesi on tallennettu.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Autossa Truma C 3402 lämmitin, kuuluko sen "ampua" eli pamautella muutaman kerran yössä väki hereille? Muutoin pelaa hienosti, ei häiriövalo pala ja lämpöä riittää.
Teräskuoriauto (Duo-Line) ja ikkunat kuivat pakkasella sisäpuolelta kahden hengen yöpymisen jäljiltä, mutta alustasta ei löydy korvausilmaritilöitä (paitsi sisätilaan päin ilmatiiviistä kaasupullokotelosta) eli mistä ottaa raittiin uuden ilman? Tuleeko yksinomaan ohjaamon lämppäristä kennon kautta vai mistä? Ilma ei ole tunkkainen yönkään jälkeen ja ulos ilma tietysti menee kattoluukun "pakkorakojen" kautta.
M-B Sprinter CDI 213 pakkasella lohkolämmittimessä useamman tunnin ja lähdetään ajoon niin moottorista löytyy vain noin puolet tehosta. Muutoin käy täysin tavanomaisesti tässä vaiheessa ja vaikka lämpö nousee normaaliksi (80 C) ei tehoja löydy. Mutta, kun kerran sammutat moottorin ja käynnistät heti uudelleen kadonneet kilowatit löytyvät tästä lähtien. Jos esilämmitys tehdään Eberillä en ole huomannut tehohäviöjä ja täysin kylmästä käynnistettäessä tehot ovat heti normaalit.