Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Evästeasetuksesi on tallennettu.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Toukokuussa ostetun Fiat Ducato-alustaisen matkailuauton Comfortmatic-vaihteistossa ilmeni ongelmia 26.7.2012, kun mittarissa oli 1300 km. Soitin heti valtuutettuun merkkihuoltoon eli Autokeskukseen. Sain korjausajan 1.8.2012. Korjaamolla todettiin, että vaihteistorobotti on viallinen ja pitää vaihtaa. Sen jälkeen on odoteltu mm. maahantuojan lupaa uuden robotin tilaamiseen, itse robotin tuloa, asennusta, maahantuojan teknistä tukea ja lisäosien saamista Italiasta. Lopulta korjaus valmistui 18.9.2012.
Olen kuluneen puolentoista kuukauden aikana joutunut siirtämään ja sitten perumaan suunnitteltuja lomamatkoja sitä mukaa, kun korjaamolta on tullut tietoja korjauksen viivästymisestä. Onneksi emme tänä vuonna lähteneet vuotuiselle Euroopan lomamatkalle, vaan vika tuli lähellä kotipaikkaani. Fiatcamper.com -sivustolla sanotaan Fiat-palvelupisteillä olevan erityiset toimenpiteet korjausaikojen minimoimiseksi. Näin varmaankin on myös käyttämälläni korjaamolla Autokeskus Konala, Ristipellontie 5, 00390 Helsinki.