Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Evästeasetuksesi on tallennettu.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Ducato 10 alustaisen Knaus matkailuauton vm. 2000 etupäästä alkoi rattia käännellessä kuulua pauketta ja natinaa. Lisäksi ajettaessa ohjaus puolsi sinne minne oli viimeksi kurvissa käännytty.
Vaihtamalla ne laakerit ja kumit vika korjautui.
Laakerivaseliinia pitää panna paljon, koska oikeastaan mitään muuta suojaa laakerille ei ole. Edellisestä vaihdosta ajettu vain vajaat 50000 km. Voi johtua siitä, että silloin ei ollut vaseliinia runsaasti.
Näin, että entinen laakeri oli ihan jumissa ja naarmuuntunut pilalle. Homma on jonkinverran hankala - mutta suoraviivainen. Piti irroittaa neljä iskarituen kiinnityspulttia, kolme yläpään kiinnityspulttia ja vetää koko tuki ulos ja puristimilla puristaa jousi kasaan. (Kannattaa myös varoa ettei vasen vetoakseli tule ulos vaihdelaatikosta). Sitten laakeri paikoilleen ja kokoaminen.
Samassa yhteydessä on helppo vaihtaa etuiskari, jos tarpeen.
Sen ilon kuitenkin sai, että työn jälkeen ohjaus toimii tosi pehmeästi ja natinat ja puoltamiset hävisivät.