Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Evästeasetuksesi on tallennettu.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Kehoittaisin tai aiankin toivoisin että kaikki joilla on ongelmia Ducaton moottorin kumityynyjen kanssa tulisitte esille. Tai menkää suoraan Deltaan.
Itselläni on 2.8 l kone vm-04 toukok. Takuuasiat hoidettu Surkeasti.
Auto tärisee pakkasella ja on vaarana että tulee korivaurioita (narinoita ja johtojen irtoilemisia)
Ongelma on laajamittainen . Suurinosa vaan tuntuu tyytyneen huollon selityksiin ,että se on ominaisuus eikä vika.
Jos auto pakkasella täristää niin että kaapit ja kojelauta paukkuu voiko se olla ominaisuus?
Olen saanut erittäin huonoa kohtelua Delta-auton suunnalta, muissakin takuu asioissa.
Myyjä ja maahantuojan edustaja kyllä on yrittänyt jotenkin hoitaa asiaa, vaan on muka voimaton Italialaisten edessä.
Muutenkaan ei tarvitse takuuasioita hoitaa kolmansien osapuolten kanssa. MYYJÄ ON AINA ENSISIJAINEN taho jolle takuu asioitten hoito kuuluu.
Muistakaa vaatia myös 0,22 € /km korvauksia matkakuluista.
Se on lakisääteinen juttu.
Viimekesänä tuli 7x46 km x2 eivätkä ole vielä maksaneet.
Muuten Delta ei anna mielellään takuu käynneistä huoltoselostusta, pyytämälläkään. VAATIKAA sitä että voitte kilometrit laskuttaa.
t.mara