Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Evästeasetuksesi on tallennettu.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Jos jännite on alle 11,50 V niin akku on lähes tyhjä. Jos taas yli 12,90 V, niin auto ei ole seisonut kovin kauaa ja jännite ei ole laskenut latausjännitteen (13,5 - 14,4 V) tasolta. Jos tulos oli yli 12,9 V, niin kytke hetkeksi ajovalot ja sisätilatuuletin ja odota 10-15 minuuttia, jonka jälkeen sammuta ne ja mittaa uudelleen.
Täysi akku 12,72 V
90% varaus 12,60 V
80% varaus 12,48 V
70% varaus 12,36 V
60% varaus 12,24 V
50% varaus 12,12 V
40% varaus 12,00 V
30% varaus 11,88 V
20% varaus 11,76 V
10% varaus 11,64 V
Hyväkuntoisen käytetyn akun pitäisi antaa yli 12,50 V lukema.