Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Evästeasetuksesi on tallennettu.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Tervehdys, Olen viikolla useaan otteeseen ja nyt taas viikonloppuna yrittänyt tavoittaa Sappeelta henkilökuntaa puhelimitse. Kukaan ei vastaa vaan sama tylsä nauhoite kertoo, ettärinteetne ovat auki ja mäet huippukunnossa! En minä sitä olisi kysynytkään!!! Olen kiinnostunut vaunupaikasta ja olisin sopinut, että tuon vaunun ensi perjantaina viikonlopuksi. Entä jos kyseessä olisikin hätätapaus ja esim omainen tulisi tavoittaa rinteestä (ilman kännykkää tai ei kuule tms)!?
Ymmärrän, että nyt on sesonki ja paljon asiakkaita joten kiirettä riittää. Silti päivystävä puhelin olisi kätevä ja asiakaspalvelua näin netti aikakautenakin on mielestäni lupa odottaa. Monet arvostavat edelleen henkilökohtaista palvelua.