Jyväs Caravan

RATILAINEN JOUNI 01.04.2011 20:11

Tämä ei varmaankaan kuulu tälle palstalle mutta kirjoitan kuitenkin. Olen tähän asti osallistunut vähän keskusteluihin, ja huomasin että olen aina antanut vain kielteisiä ja negatiivisiä kommentteja. Nyt kuitenkin teen poikkeuksen, koska on aihetta antaa hyvää palautetta. Asioin nyt tämänkevään aikana Jyväs Caravaanissa ja oli ilo todeta että siellä henkilö kunta palvelee erinomaisesti myös tälläistä "Persaukiisten piiritarkastajaa". Siellä tunsin että olen heille asiakas vaikka kaupat eivät olleet isot. Luulin ettei tälläistä palvelua ole enää mutta onneksi olin väärässä. Tälläinen palvelu helpottaa asioimista toivottavasti myös myöhemmin. Että näin. JR

JANHONEN MATTI 01.04.2011 22:35

Tuo on kyllä tosi. Niin on kohdellaan kun olis Garthagoa ostamassa, vaikka vessan nestettä käy hakemassa.

MERIKALLIO VELI-PEKKA 02.04.2011 13:23

Allekirjoitan, Suomen parasta caravan palvelua, jos se tuosta paranee, se menee pilalle.

Itse aloin aikanaan sattumalta asioida itse toimitusjohtaja Juhan kanssaj ja joka kerta asioidessani saan pienenkin palvelun herra toimitusjohtajalta, tosi hienoa ja asikasystävällistä, ja tekevät sen täysin tietoisesti. Jälkimarkkinoista on huolehdittava.

PÖNTINEN PEKKA 02.04.2011 14:14

Samaan kiitosten ketjuun on lisättävä omatkin kokemukseni. Moitteeton, nopea, asiallinen ja tarvittaessa myös huumorintajuinen palvelu niin vaunun ostossa, huollossa kuin tarvikepuolellakin. Joskus olen kysynyt neuvoa myös puhelimessa ja aina on asian vaatima ohje löytynyt nopeasti.

HAAPANEN TIMO 02.04.2011 18:04

Joskus reilut parikymmenta vuotta sitten olin póikien kanssa Essenissä messuilla, tai siis samassa koneessa ja hotellissa. Mukavaa sakkia siviilissäkin.

@timppa

STELLBERG AHTI 27.01.2012 17:00

Ostimme 2012 perheeseen uuden huollettavan ja kaupan toteutimme vain kuvien perusteella, saimme erinomaista palvelua ja vaunun tuotuna kotikulmille!! Suosittelen!!

LIIMATAINEN HANNU 27.01.2012 18:41

Pari matka-autoo olen sieltä minäkin ostanut, pari sinne myynytkin, vaihossa siis. Juhan kanssa kauppoja tehnyt, homma hoitunut aina hyvin. Vanha Isäntäkin vielä jaksaa käppäillä firmassa, hyvä putiikki on Jyväs-Caravan Oy!

VÄLIAHDE JUSSI 27.01.2012 20:13

Mulla ei oo siitä liikeestä henkilökohtaisia kokemuksia ,mutta kaverini kävi hakemassa sieltä käytetyn vaunun ja oli ja on tyytyväinen kaikin puolin.

LIIKKANEN HANNA 27.01.2012 22:11

Kehumisen ansaitsevat , viimekesänä jääkaappi alkoi tenppuilemaan matkalla mutta vaikka huollossa oli kiire silti tekivät pikku homman välissä

KARJALAINEN ALPO 28.01.2012 08:06

No mutta, Jussi, eikös tämä ole mainostamsta. Kun kerran liikkeen nimi mainitaan. Olet aikaisemmin minun kehuja moittinut juuri mainostamisen takia ja lopetin hyvien palautteiden antamsen.

RIKALA SEPPO 28.01.2012 09:12

kiitokset Jyväs Caravan Simo Käyhkö kertoi oikein Turun messuilla mitä matkailuauto todellisuudessa painaa ja mistä auton oma paino muodostuu. Painoraja 3500 kg ylittyy monessa tapauksessa. Asiakkaan on itse arvioitava paljonko voi kuormata autoa ettei ylitä kok.painoa.

VÄLIAHDE JUSSI 28.01.2012 11:13

Tuo on tosi sentakia ei koeajamme tankkaa säiliötä täyteen tai aja vastaavan kilomäärän leimatuilla punnuksilla ja ilmoita auton keskikulutusta. vaan tyytyvät valmistajan heille antamiin laskettuihin kulutuslukuihin Paitsi tietennii. J.Halmemäki

AHOKAS VIRPI 28.01.2012 11:30

me taas kerran ajettiin autoa vaihtamaan 500km kun puhelimessa oli annettu tarjous vanhan vaihdokin vaihtohinnasta no paskapuheeksihan tuo osottautui ja lohdutukseksi myyjä antoi puntin jyväs -caravan tikkuja.turha kai sanoa mitä olen sen jälkeen ajatellut kyseisestä liikkeestä ja palvelusta.

VÄLIAHDE JUSSI 28.01.2012 11:56

No hyvä vain on että,huonoja arvostelujakin väliin tullee. Eihän tuo ole mitään hyvää mainosta ,mutta jos olit kehunut vähän liikaa omaasi. Minä aina hukun omia vehkeitä ja sittenkin ne viedään käsistä. Tässä muutamana päivänä ylläpitäjä poisti ilmoituseni EI MYYTÄVÄNÄ JA EIKÄ VAIHDETA.

JANHONEN MATTI 28.01.2012 14:05

Virpi hei! Vastasiko teidän vaihdokista puhelimesta antamanne tiedot sitä mikä oli myyjän kokema todellisuus, kun noin kävi.

HAAPANEN TIMO 28.01.2012 18:34

Niinpä. Asialliset henkilöautokauppiaatkin kuvaavat autosta joka naarmun ja selittävät kaikki mahdolliset kulumat kaukaa tulevalle asiakkaalle. Asiakkaalta odotetaan samaa.

@timppa

KAAKKOLAHTI TOIVO 28.01.2012 20:15

Pakko sanoa jotain ? Minä olen saanut ja varmasti saan ERINOMAISTA palvelua. Vaihtoauton omistajalle sanoisin, et vaihtoauto oli yli kehuttu tai jotain muuta jonka vuoksi ei kauppoja syntynyt.

VALLIUS MARTTI 28.01.2012 21:26

KylläSuomen parasta caravan palvelua. Olen ostanut useaman auton tom.johtajalta juhalta ja sanut hyvää palvelua ja rehelistä kiitos koko henkilökunnalle. TV Kulkuri

KEMPPAINEN HENRY 31.01.2012 12:59

Minulla ei ole kaupallista kokemusta liikkeestä. Yritystä omalta puolelta toki oli viimeksi syksylläkin, kun vaihdoin auton vaunuun. Rehellisesti totesivat heti, ettei vanha auto kiinnosta vaihdossa talvea vasten. Muutamissa liikkeissa hyvitys oli suorastaan naurettava - olisivat olleet rehellisiä ja tunnustaneet, ettei kiinnosta. Nyt on aika moni liike myyny vaununsa minulle ilman ensimmäistäkään kauppaa.

Minua meinasi hieman hymyilyttää muualla, kun tarjous uuteen oli muutama tonni ja vielä olisi pitänyt ajaa satoja kilometrejä näytille.

Positiivista palautetta pitää antaa myös Kuopion pitkälahteen. Vieläkin harmittaa, etten pystynyt ostamaan heiltä. Mutta huolletaan kuitenkin siellä. Ja tuleehan vaihtokin muutaman vuoden päästä, kun jäämme vaunuilemaan mamman kans kahdestaan. Silloin lähtee vaunusta kerrospeti ja kokokin pienenee pikkunättiin. Tietenkin Kempeleen Shellin miehet on etulyönti asemassa, mutta ei sitä koskaan tiedä...

LÄÄNINPÄÄ PASI 04.02.2012 13:48

Kyllä minun mielestä on syytä jättää kauppahintojen, välirahojen ja sun muiden finanssi asioiden mietteet pois, jos arvostelee jotain yritystä tai myyjää. Ilmiseksi jos toimisivat, niin melkein kaikki voisivat olla tyytyväisiä. (huom. melkein kaikki) Mutta oma mielipiteeni on, että tuo Jyväs Caravan on erittäin laadukas ja palvelualtis yritys. Sen vetohahmona on ilmeisesti vanha Käyhkö ja tietenkin Juha varmasti on myös suuren työn tehnyt kaikkien muiden henkilöiden kanssa. Olen ollut nyt asiakkaana siellä 2 auton ajan ja muistan kyllä vielä sekin, kun ostin 10 vuotta sitten 4000 mk asuntovaunun (ei kovin kummallinen ollut) ja vedin sitä sinne perässäni, he myivät siihen jotain osia ja samalla kertoivat silloiselle noviisille kaikki vaunun tärkeät seikat / opettivat. Kyllä silloinen palvelu sai aikaiseksi, että sinne jatkossakin haluan mennä, toki katselemassa käynyt muuallakin, mutta kaupat hoidan Jyväskylässä.

JANHONEN MATTI 04.02.2012 14:28

Sen verran voi Jyväs Caravanista sanoa, että kalustomyynti ja tarvikevalikoima ei taida enää olla oikein balanssissa. Kun Jyväskylä on sekä nelos, ysi ja 13-tien risteyskohdassa ja sattuu matkan varrelle varsin monelle karavaanarille niin miten olisi sellainen Mini-Winterswijk, ennen kun tuo onnelle-kenkää mies ehtii.

AHOKAS VIRPI 04.02.2012 20:45

juu ei varmaan ollut kuvauksessa vikaa kaikkeen vastasin mitä liikkeen myyjä puhelimessa kysyi ja tulihan tuo sitten vaihdettua muualla.tikkupunttia pidin kyllä niin törkeänä vinoiluna etten kyseiseen firmaan aio enää mennä.

KATAJAMÄKI HARRI 13.02.2012 19:09

olemme ostaneet jyväscaravanilta 3vaunua(vuoden aikana)palvelu on todella hyvää,suuri kiitos simo käyhkölle

SAVUNEN TOMI 14.02.2012 17:51

Samaa mieltä kanssasi. Vaihdoin sieltä vaunun tuoreempaan ja palvelu oli hyvää.

PITKÄNEN MIKA 25.02.2012 00:11

Tänään päivemmällä menossa hieromaan kauppoja Jyväs-Caravanille. Ei aiempaa kaupantekokokemusta liikkeen kanssa. Huolto kokeiltu kerran, toiminta oli moitteetonta. Toivon että kaupanteko pelaa yhtä hyvin kuin pääosin muillakin tässä viestiketjussa...

Käyttäjän lisäys viestiin 25.2.2012 klo 00:14:24 P.S. Kokemuksia kaupanteosta tulee tarjolle kunhan päivä kääntyy lopuilleen...

MULARI PETRI 03.03.2012 10:15

Ymmärrän täysin hyvän palautteen aiheen tästä liikkeestä. Me myös saimme kyllä todella hyvää asiaspalvelua Jyväs-Caravaanissa tammikuussa. Asikkaana tuntuu siltä etten mietti kyllä minne otan yhteyttä jos vaihdan vaunuani tai tarvitsen neuvoja/tarvikkeita. Suosittelen kyllä kaikille! On tässä tullut 15vuoden karavaanari aikana nähtyä vaikka minkälaista vaunu/auto myyjää, että osaa arvostaa todella hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Tullaan varmasti jatkossakin asioimaan siellä. Terveisiä Kajaanista Simo Käyhkölle!

SILVENNOINEN PASI 14.03.2012 16:02

Juu, kyllä Jyväscaravaanissa on minunkin mielestä parasta palvelua. Ostin vaunun 2010 ja kaikki takuu-ja huoltojutut pelannut erinomaisesti. Eli täydet 10 pistettä.

VÄLIAHDE JUSSI 14.03.2012 19:54

Onko tämä maksettu ylityslaulu saitti? Ei nyt niin hyvää ettei, jotain pahaakin.

ANTTILA MARKKU 14.03.2012 21:09

Onhan se erinomaista että vaunukauppiaista löytyy poikkeuksia.Hurraa sille.

KARJALAINEN ALPO 15.03.2012 07:09

Muistakaapa nyt, että Jussi ei siedä kehumista! Se on mainostamista, Jussin mielestä. Koettaapa nyt löytää jotain pahaa, että Jussikin sais hyvänmielen.

Minun mielestä on tosi mukava, että löytyy hyviä ja palvelualttiita kauppiaita. Valitettavasti kaikista kauppiasta ei voi niin sanoa. Ei ole kokemuksia puheena olevasta liikkeestä. Pitäisköhän käydä?
Näyttäisi olevan myynnissä yksi mielenkiintoinen asuntoauto, mutta kun ei ole nyt ollut tarkoitus vaihtaa. Haluja vaihtoon olisi, mutta kun kun tuota "rahapussia" katsoo niin se sanoo; EI. Huom. Nimitys "rahapussi" on väärä, jos siellä ei ole rahaa. Silloin riittä vain sanonta "pussi".
Vai pitäiskö sanoa: "lompsa"?

VÄLIAHDE JUSSI 15.03.2012 20:45

Alpo No nythän on paljastettu että, on olemassa paljon palkattuja piilomainostajia, tämäkin saitti voi olla tuota itseään. Kyllä minä ainakin suurella varauksella suhtaudun aivan outoon liikkeeseen. Mitä tulee tuohon haluun vaihtaa mieti vähän,onko ruoho aida toisella puolella tosiaan vihreämpää? Ei sitä hyvää kannata antaa nyt pois, moni kukka päältä kaunis, mutta tietennii jos sulla on etuveto ja heillä myynnissä takapotku siinä tapauksessa heti kipin kapin.

KARJALAINEN ALPO 16.03.2012 06:23

Oletkopa Jussi koskaan nähnyt hevosajopeliä, jossa hevoset olisivat takaa työntämässä? Minä en ole nähnyt. Kyllä ne vetää aina edestä.

LIIMATAINEN HANNU 17.03.2012 14:43

Vaan se hevoisenkin 'veto' on sitä työntämistä! :-)

VÄLIAHDE JUSSI 17.03.2012 16:27

Alpo Minä en muista nähneeni vetävää hevosta koskaan muuten kuin peruutaessa. Hevosen voima perustuu längien työntämiseen ja peruutaessa se työtää mäkivyötä

TOIVANEN JARMO 01.06.2012 11:03

Keväällä tuli eteen retkuiluauton vaihto vaunuun. Kierreltiin katsomassa lähialueiden tarjonta ja vielä intensiivisempää oli netin kautta haeskelu ja soittelut eri vaihtoehtojen välillä. Puhelimessa palvelu oli kaikkialla hyvää vaikka hintaluokka oli käytettyjen alempaa keskitasoa niin myyjä poikkeuksetta käveli vaunun luo ja kertoi varusteet, puutteet ym. mitä kysyttiin ja enemmänkin. Jyväs Caravaanissa hra Manninen kertoili rauhassa vaunusta mitä siitä näki ja tiesi joten eikun kauppaa tekemään. Vaunu oli vaan omalle budjetille vähän liian kallis(iski mukavuudenhalu kun on jo pari halpaa vaunua ollu) mutta kesken mietinnän tämän omakotitaloyhtiön puheenjohtajan kanssa Manninen soitti takaspäin ja sano ettei se vaunun ostaminen saa rahasta jäädä kiinni ehdottaen jyskälänpäässä mietittyä erityis-edullista rahoitusta loppusummalle. Kiitin tarjouksesta lyömällä kaupat kiinni ja hyppäsin samantien autoon hakemaan vaunua. Jyskäläs vaunu oli huoltohallissa jossa sen toiminnot esiteltiin, kaikki testattiin, pari vesipumppua sekä akku uusittiin ilman ylim. kuluja muutenkin jo puhelimessa tinkimääni hintaan. Tämä yllätti kun muualla saman hintaluokan vaunut olivat "siinä kunnossa ja niillä varusteilla tästä koukkuun ja näkemiin" tai "joo sitä pumppua pitää välillä koputtaa että se käynnistyy". Varmaan ihan hyvän palvelun olisin saanu muutamassa muussakin firmassa soittojen(ja toisessa käynninkin) perusteella mutta erittäin tyytyväinen olen Jyskälän tapaan hoitaa lapsiperheelle missä euroista on aina pulaa haaveiden vaunu erittäin hyvällä, mukavalla, opastavalla palvelulla. Siellä oli käsittääkseni myös perustaja-sukupolvi toivottamassa hyviä reissuja ja (tottakai) tervetulleeks sitten vaihtamaan vaunua kun sen aika koittaa. Tämä ei ole maksettu mainos tms. vaan iloinen mielenpurkaus onnistuneesta vaunukaupasta.

Hyvää kesää kaikille karvanaamareille!

NYBERG JYRKI 02.06.2012 09:59

Tää nyt vitsinä kerrottakoon. Aikoinaan tehtiin Juhan kanssa vetoautokauppa, ostin sieltä musson, hyvä mersu kiinalaisessa paketissa, Silloin vielä JyväsCaravan teki matkapuhelinkauppaa, sovittiin että minun vanha nokialainen vaihdetaan uudempaan, sillähetkellä ei ollut sopivaa vaihdokkia ja aika on ajanut tilanteen ohi joten täytynee mennä vaihtamaan jossainvaiheessa sinne kulkinetta, eiköhän se puhelinhommakin kuittaannu siinä samalla. Lennu

PÖNTINEN PEKKA 04.06.2012 19:28

Vaunuostoksilla käytiin lähinnä Käyhkön Simon kanssa asioiden. Pari muutakin kaveria henkilökunnasta osallistui palveluun hienosti. Asiat hoidettiin jämptisti ja joustavasti. Aikataulutus piti hyvin kutinsa. Kun pari viikkoa luovutuksen jälkeen kävin liikkeessä vaunun kanssa ja minun piti saada uusi soitin jumiutuneen tilalle, kävi Simo sen vielä asentamassakin ja vaihtoi saman tien yhden jarruvalon polttimon kaikkien kiireiden keskellä! On pakko ihailla poikien palveluhenkisyyttä ja ammattitaitoa. Pihasta lähtee myös sellaisia n. 350 000 euron asuntoautoja. Silti tällaisia muutaman kympin käytetyn vaunun ostajiakin palvellaan loppuun saakka. Ei ihme, että liike menestyy.

LEHMUSKASKI HARRI 25.04.2013 17:18

Harri Lehmuskaski. Olemme myös asioineet usean asuntoauton ja asuntovaunun vaihtojen yhteydessä liikkeessä ja hienosti on onnistunut vaihdot ja palvelu. Vetoautoa myöden eli erittäin hienoa palvelua. Suosittelen läpimästi.

KOSKINEN MARKKU 25.04.2013 18:30

No nyt sitten tulee lunta tupaan Olin kiinnostunut yhdestä matkailuautosta ja puhelimella kyselin kyseisestä kulkineesta mutta myyjä ei tiennyt kaikista asioista mistä kyselin ja otti mun puhelinnumeron ja lupas soittaa,mutta soittoo ei ole kuulunut ja olen kuullut muualtakin samaa että näin.Kyllä jos kauppaa haluaa tehdä niin varmasti on yhden puhelun arvoinen asia,mutta onneksi ei ole niin kova autokuume,rahaa siinä vaan säästyy.Markku

OJALA VESA 26.05.2013 11:42

Pakko liittyä tähän keskusteluun :) kun ihmettelen seuraavaa: Miksi hyvin monella liikkeellä on nettisivut ja niiden mukana myös yhteyden ottomahdollisuus johon ei koskaan vastata. Lähetin viikko sitten kyselyn erääsgtä Jyväs Caravaanissa myynnissä olevasta vaunusta heidän omien sivujen kautta. Liitin mukaan omat tietoni, puhelin, s-posti jne. Kukaan ei ole suvainnut vastata. Näin luottamus ei ainakaan parane.

MERIKALLIO VELI-PEKKA 26.05.2013 16:24

Pojilla Jyväs-Caravanissa pahin sesonki päällänsä, käykääpä paikanpäällä katsomassa kuinka Käyhkön veljekset juoksevat tukka putkella kymmenien asiakkaiden asioita.

Mielestäni tuollainen face-to-face -palvelu on ykkösasia, jobbarit roikkuu langoilla ja syöttää potaskaa, tosi ostaja ja myyjä tutkivat yhdessä tuotteen paikan päällä ja sopivat kaupoista, ei niitä puhelimella tai sp:lla tehdä.

Jyväs-Caravan kuuluu Suomen ykkösketjuun caravan- tavaratalona, KJON.

HALMEENMÄKI JUHANI 26.05.2013 18:37

Kyllä niihin nettikyselyihinkin nykypäivänä pitää aina vastata. Jollei muuta niin että kiirust pitää, soita. Mutta parastahan noissa netin kautta vastaamisissa on, että sen vastauksen kirjoittaa vaikka kaffepaussilla tai muiden hommien välissä.

MERIKALLIO VELI-PEKKA 27.05.2013 11:21

Jussi kaikkien alojen asiantuntijana on varmaankin tutustunut myös Jyväs-Caravanin poikien kiireisiin, ei siellä kahvilla istuskella parhaaseen sesonkiin. Itse en ole ensimmäistäkään autokauppaani netissä tehnyt, osoitteen ja tapaamissopimisen kylläkin, mutta kyllä ne autokaupat tehdään paikan päällä. Enpä tuota edes osaa vaatia, että joku tuhlaisi aikaansa tyhjänpäiväisiin kyselyihini, joihin vastaukset varmimmin saa paikanpäällä. Toki, kukin taaplatkoon tyylillään, turha kinastella.

OJALA VESA 27.05.2013 14:54

Miksi sitten liikkeelä on netissä yhteydenotto palkki, jos siihen ei reakoida? Ymmärtäisin viestin esim. meillä on nyt sesonkia, soita tai tule paikan päälle. En viitsi kuitenkaan ajaa noin 400 km mennäkseni ihmettelemään tai potkimaan jonkun auton tai vaunun renkaita. Kun liike ei vastaa, tulkitsen, että he eivät halua tehdä kauppaa ja silloin minä en myöskään ao. liikkeeseen mene.

KOSKINEN MARKKU 27.05.2013 16:05

Kyllähän se niin on ettei viitsi ajaa 200 kilometriä että sais tietää jotain määrättyjä asioita kyseisestä kohteesta.Eihän se iso vaiva ole jos myyjä soittaa ja sanoo kyseisestä kohteesta määrätyt tiedot.Markku

MERIKALLIO VELI-PEKKA 27.05.2013 16:16

Katselin kurillani Jyväs-Caravanin nettisivut, uudet ja käytetyt matkailuautot, en keksinyt mitään kysyttävää sen esittelyn jälkeen, jokaisen myyjän yhteystiedotkin vieressä. Harvinaisen hyvätasoiset ja täydelliset sivut.

Eipä sitä välirahaa osaa kauppiaskaan puhelimessa tai vielä vähemmän sp:lla arvioida, paikan päällä on tavara tutkittava. Onhan se tietysti valitettavaa ettei ihan kaikkea voi vielä sähköisesti tehdä, joskus joutuu liikkumaan itsekin.

Mistä kolkasta muutoin on lähimpään karavaanikauppaan Suomessa 400km?. Aiheetta edempään.

VALLIUS MARTTI 27.05.2013 16:30

No mutta pojat onhan niitä muitakin tapoja otaa yhteyttä kuin tämä paskan hauhamis tuuti,ottaapi puhelimen ja soitaa niin asiat selviää. Olen huomanut karavanareiten keskudessa sitä laihialaista "nuukuta"useasti nämä pytää soitamaan mikksi ei soita itse niin saa asiat etenpäin nopeammin eikä tarvitse odotella kun toinen soitaa.Ja asiasta toiseen niin Jyväs-caravan Suomen parhaimpia likeitä ja asialista palvelua ja takuut hoituu jämptisti.TV Kulkuri

OJALA VESA 27.05.2013 16:48

Tiedoksi sinulle, että kysymys ei ole lähimmästä Caravan liikkeestä vaan juuri Jyväs Caravaanista. Ymmärtääkseni keskustelussa on juuri käyty em. liikeen palvelua ja toimintaa läpi.

VIRTANEN VESA 27.05.2013 18:27

Älkääs ny, on se jyväshyvä vaikka kuinka hyvä, eisaa muklata näitä muiden esittämiä asoita muuksi mitä ovat kirjoittaneet: myyjä oli luvannut soittaa, joten hän voi soittaa itselleen sopivalla hetkellä ja kyseessähän oli jyväscaravan, ei suinkaan joku muu mikä on ehkä lähin, simmottos

LIIMATAINEN HANNU 27.05.2013 19:27

Tänään viimeksi poikkesin Jyväs ... kahvit hörppäämässä ja sopimassa vetoauton lainasta. Pojat siellä lainaa sellaisenkin jos tarvetta asiakkaalla on.

Kiirusta pitää Käyhkön pojilla ja muillakin henkilöstöllä, jos ei jokaiseen soitto pyyntöön tai s-postiin ehdi heti vastata niin onko se syy nokkaantua. Töitään ne siellä tekevät ja ahkerasti. Asiallisia ovat niin hinnoitteluissa kuin muissakin asioissa, takuu- yms. jutut hoidetaan aina ja hyvin. Useamman kaupan olen siellä tehnyt ja todennäköisesti teen vastakin.

Olenkin sitä mieltä että jos joku on kovasti tyttiintynyt niin katsokoon ensiksi peiliin! :-))

SALONEN MATTI 27.05.2013 20:19

Heips. Minulle oli varattu aika moottorihuoltoon , tiiveystarkastukseen ja kaasun koeponnistukseen viime perjantaina klo 8.00. Menin torstaina jo sinne heti klo 13 jälkeen. Olin sopinut että olen yötä autossa heidän pihassa. En kerinnyt katsella hallissa uusia autoja kuin puolisen tuntia, kun puhelin soi ja sanottin että saatiin yksi työ aikaisemmin tehtyä ja ajetaan minun auto sisälle. En ole ostanut autoa väärästä liikkeestä. Yöksi Hietasaareen, sitten kotiin. Että näin Jyväs Caravanissa! T: Matti

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.