Jyväs Caravan

HALMEENMÄKI JUHANI 27.05.2013 21:17

Sähköpostissa on sekin hyvä, että jää jälki, mitä puhuttiin. Lisäksi jos on jo etukäteen laittanut ylös mitä piti kysyä, ei jää jotain kysymättä unohduksen vuoksi. Käytännöössä sähköpostiin vastaa nopeammin kuin puhelimessa jaarittelu kestää, Ja on aivan luonnollista, että välirahat & tinkaamiset tehdään sitten paikanpäällä.

KARJALAINEN ALPO 27.05.2013 21:38

Mm. Veli-Pekalle huomattaisin, että vaikka sinusta näyttää niin hyvälle autojen esittelyt niin et keksi mitään lisää kysyttävää. Jyväs-caravanilla näytti olevan yksi käytetty auto, joka saattaisi minuakin kiinnostaa. Mutta heti huomasin muutaman asian; ko vuosimallin autossa minun mielestä on ohjaustehostin, mutta tekstissä siitä ei puhuta mitään. Vuodepaikkoja sanotaan olevan 4, mutta näyttäisi, että siinä 6.

Tiedäppä häntä. Koska eivät ilmeisesti nettikysymyksiin vastaa niin täytynee ajella siellä.

Ei ole lähin liike. Mutta mukavahan se on ajella 600 kilometrin reissu.

MÄKELÄ MIKA 28.05.2013 20:44

Olen ostanut 2000 luvulla kolme vehjettä enkä ihan varmasti ota vapaapäivää ja lähde paikanpäälle toteamaan onko netistä löytämäni kapistus vielä paikan päällä vai myyty. Tämä on se ensimmäinen kysymys ja jos netissä tai puhelimella ei saa vastausta niin kauppa ei etene.

NISSINEN JUHA 30.05.2013 09:18

Ikävä kyllä nämäkin herrat arvioivat vaihto värkin hinnat törkeästi alakanttiin.

LIIMATAINEN HANNU 30.05.2013 10:18

Tai Sinun oma toiveesi oli haaveita vain! ;-)))

HELLSTEN KARI 30.05.2013 15:10

Olen tähän saakka vältellyt osallistumasta tähän keskusteluun, ettei joku kokisi että moitin tai kehun kyseistä liikettä. Yritän seuraavassa kertoa mahdollisimman neutraaliin sävyyn kokemuksestani po. liikkeessä.

Tämä tapahtui tammikuun 2012 talvinäyttelyn yhteydessä. Liikkeessä myytiin matka-autoa hinnaltaan 29700 euroa. Soitin etukäteen ja kyselin renkaat ja katsastukset. Asiat luvattiin hoitaa kuntoon. Menin pelipaikalle (300km suuntaansa) ja auto oli katsastettu, mutta käytännössä ajokelvottomilla renkailla. Veljeksistä Timo olisi antanut toiset paremmat, mutta käytetyt alle. Hinnasta ei sitten käteisostaja ilman vaihturia pystynyt tinkaamaan yhtään. Ei tullut kauppoja, koska Timo Käyhkön mukaan minulta puuttui tarvittava tahtotila.

En kuitenkaan muistele liikettä pahalla. Olen nimittäin ollut tyytyväinen, koska löysin myöhemmin toisaalta paremmalta vaikuttavan auton itselleni ja vanhakin meni suunnitellusti kaupaksi nettikaravaanin kautta.

NISSINEN JUHA 31.05.2013 13:29

Ainahan se oma hinta arvio on haavetta vain.Kyllä myyjä sen lyttää. Toisesta liikkeestä sain sen mitä pyysin ja haaveilin.

HÄNNINEN MIKA 29.06.2013 07:27

Olen ollut erittäin tyytyväinen kyseiseen firmaan. Olen vaihtanut useamman vaunun heiltä , ja saannut erittäin hyvää palvelua aina. Paljon olen tilannut heiltä niin varaosia kuin muitakin tuotteita matkahuollon kautta kuin postinkin . Viimeisin ostos oli käytetty pussimarkiisi, tuotteen kunto oli juuri sellainen niinkuin myyjä oli kertonutkin . Suosittelen

KETOLA PAULI 28.07.2013 20:25

Ensin asuntoauton ja nyt vaunun vuoksi huolto tullut testattua varsin perusteellisesti ja onneksi joka kerta on Viinikaisen Juha pelastanut meidän matkamme edelleen.

PÄTSI EERO 05.08.2013 12:33

Moi!

Kolmesataa kilometriä ajettiin, jotta pääsen osallistumaan tähän keskusteluun. Palvelu oli ystävällistä ja asiantuntevaa. Oman menopelin hinnan myyjä katsoi nettikaravaanista tms. Uuden hinta oli ovh. Sama asia olisi hoitunut puhelimessa. Oma moka, ei myyjän. Tuhlatun ajan ja valuutan olisi voinut kuluttaa miellyttävämmin vaikka terassilla...

t. EP

MYLLYAHO RISTO 16.10.2013 11:42
Näkyy kuitenkin olevan kiinni " pärstästä kertoimesta" tuo palvelun alttius ko. liikkeessä. Kävin siellä lokakuun alkupäivinä, olisin vaihatellut vaunua mutta kun, myyjät eivät tuntuneet olevan kiinnostuneita edes kysymään millaista asiaa minulla oli. Vain yksi myyjä vaivautui tervehtimään ohikulkiessaan vaikka olin liikkeessä noin tunnin verran. Asiakkaita ei ollut tungokseen asti koska samaa asiakasta riitti palvelemaan kaksi vaunumyyjää. Suuntasin seuraavana päivänä Ylivieskaan ViitamaanCaravaaniin ,joosa heti pihaan mennessä myyjä otti tervehtien vastaan ja kaupatkin tuli tehtyä.
ANTTILA MARKKU 16.10.2013 12:17

Myllyaho,älä ole murheellinen olen havainnut saman asian.Jos asiakas on niin pöljä että vielä sulkemisaikaan norkoilee vaunujen lähellä voi joku tulla kysymään että "kun meidän liike sulkeutuu,mutta olisitko halunnut jotain?"Onhan se toisaalta niinkin että toiset tykkää kyttyrää jos myyjä käy päälle kysymällä "Voisinko auttaa".....Hyvin ei ole koskaan.

MÄKELÄ MIKA 16.10.2013 19:35

Jos myyjät ei tule palvelemaan voi pysäyttää näkemänsä myyjän ja kertoa myyjälle ite asiansa. Niin olen saanut hyvääkin palvelua. Tähän tyyliin ostin ko. liikkeestä askelman ja peilit vaikka myyjä oli asiakkaan kanssa kopissa. Rohkeasti vaan myyjää kohti, hyvä siitä tulee.

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.