Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Sähköfillarit

Kari Rautiainen 12.2.2023 14:58

Kellään jääny joutilaaksi pari sähköfillaria. Tai edes yksi.
rauzi(@)rokki.net ota sulut pois.

Rauno Haahkola 5.5.2023 10:57

Moi ! Vieläkö olet pyörää vailla. terv RH

Kari Rautiainen 5.5.2023 15:28
Rauno Haahkola

Moi ! Vieläkö olet pyörää vailla. terv RH

Mitä tarjolla?
rauzi@rokki.net

Veli-Pekka Merikallio 5.5.2023 17:55

https://www.ewheels.fi/sahkopotkulaudat/e-wheels-e2s-v2-pro/?code=10344&utm_source=adtraction&utm_medium=affiliate&utm_campaign=adtraction&at_gd=CBCB7EEE00615DDF2D141537F6F1ED8C3A46F80A

Rauzi, osta tuollaiset, kätevät, menee pieneen tilaan, itse ostan tuollaiset, menee henkilöauton peräkonttiin heittämällä! Mikä se oli iPhonen malli, en osaa sitä kapulasta etsiä?

Kari Rautiainen 5.5.2023 22:11
Veli-Pekka Merikallio

https://www.ewheels.fi/sahkopotkulaudat/e-wheels-e2s-v2-pro/?code=10344&utm_source=adtraction&utm_medium=affiliate&utm_campaign=adtraction&at_gd=CBCB7EEE00615DDF2D141537F6F1ED8C3A46F80A

Rauzi, osta tuollaiset, kätevät, menee pieneen tilaan, itse ostan tuollaiset, menee henkilöauton peräkonttiin heittämällä! Mikä se oli iPhonen malli, en osaa sitä kapulasta etsiä?

Se sun luuri on iPhone SE 20, 128Gb

Kyllä mä ihan fillarit meinaan, ei tarvi taitettavia. Isopyöräset.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.