11.11.2020 13:02
11.11.2020 13:24
11.11.2020 15:06
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Tervehdys vaan kaikille, menneenä kesänä löydettiin vaimon kanssa mahtava harrastus vaunuilusta. Kokemusta on vain liian vähän ja sen takia joutuu turvautumaan kokeneempien tietoihin.
Onko ylimääräiset tyhjät 11 kg:n teräskaasupullot ongelmajätettä vai saako niitä johonkin järkevästi eteen päin? Paikallisella "huoltamolla" kävin asiaa tiedustelemassa ja tyhjät pullot otetaan vastaan ilman korvausta. Uuden täyden pullon oston yhteydessä kuitenkin kuorien hinta oli täälläkin 59,90 € + kaasu.
Ei oikein kuulosta nykypäivältä, että kaasupulloja ei kierrätettäisi... niin tai kierrätetäänhän niitä, mutta ilman hyvitystä. Epäreilun tuntuista.
Löytyykö mistään tähän hyvää vaihtoehtoa?
Myy ne esim torissa tai tämän foorumin kauppaosiossa eteenpäin. Kuoret maksaa esim Motonetissä 49 euroa, joten joku 30-35 euroa lie hyvä hinta jos haluaa niistä eroon.
Muinoin huoltamot osti myös tyhjiä puulloja asiakkailta mutta siitä luovuttiin kun hämärämiehet murtautui kaasupullokaappeihin ja myi tyhjät pullot naapuriasemalle , laiskimmat kuulemma kätki saaliin metsään ja tuli myymään ne samalle asemalle takaisin...
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.