Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Telttasauna

PELTOLA JUHANI 7.4.2006 17:00

Olis Telttasauna. En tiijä viittiskö myyvä kun se on niin hemmetin hyvä. Talavella -24 pakkasta. Sisällä lämmintä +80 !

LEHTONEN VELI-MATTI 9.10.2006 10:55

Jäi vanha Haltin kupoliteltta tarpeettomaksi. Emäntä ompeli päälytelttaan muutaman nauhan kaarten kiinnittämiseksi. Laitoin nurkkiin isot kiviseinäproput kaarien päiden kiinnitykseen. Koko höskän paino kilo-kaksi kaarineen. Käyttöohje: Kuumenna kasaamasi kivikeko (malli vapaa, mutta pakollinen) pienillä pilkkeillä. Savusta vaikka samalla lohta tai tuusaa muuta nuotioruokaa. Kun vesitilkka kihahtaa kivien päällä, sammuta hiillos ja kaiva nokiset kekäleet sivummalle. Heitä reilut nokilöylyt! (Noki lentää höyryn mukana) Valmiiksi viritetty kupoli nostetaan kivikasan päälle ja hilpaistaan telttajakkaran kanssa saunaan. Löylyvesi muovikassiin, ämpäriin yms. Kesällä hypätään järveen, laitetaan vesikassi puunoksaan suihkuksi ja kylmillä ilmoilla asuntoauton lämpöiseen suihkuun. Inarin ja Ontojärven melontaretkillä meitä oli parhaillaan kuusi raavasta ukkoa kyykkimässä saunassa. Löylyt ovat tosi kuumat! Käytön jälkeen kuivatellaan päälyteltta, pakataan kaaret ja teltta pikku nyssäkäksi. Ei paina paljoa eikä vie tilaa.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.