6.3.2017 09:55
6.3.2017 18:29
19.3.2017 14:57
19.3.2017 16:18
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Toisessa osiossa tämä moottorin optimointi ja tehoboksit lähinnä lytätään kun ei ole niitä omakohtaisia kokemuksia.
Kertokaapa ihan omakohtaisia kokemuksia, siis käyttäjän kokemuksia , ei asenteita eikä luuloja.
Terve vaan kaikille.
Uskaltauduin ensimmäistä kertaa kirjoittamaan tänne palstalle, koska on kahdesta "Tehoboksista" kokemuksia.
Ensinnäkin en mainosta, mutta Saksasta olen tilanut ensin Fiat 2,3l teholtaan se 96kW mihin luvattiin 121kW ja vääntöä 320Nm:stä 395Nm:iin Nykyiseen 2,0TDCi 92kW Transiittiin lupailivat 114kW ja vääntö 285Nm:stä 356Nm:iin. En toki ole missään mittauttanut todellisia arvoja, mutta mulle riittää kun sen selvästi huomaa. Dieselin kulutus ei muuttunut merkittävästi kummassakaan autossa, ennemmin nousi, vaikka ilmoitettiin sen jopa laskevan. Mutta ei kummallakaan autolla enää boksin asentamisen jälkeen tullut mieleen ajella ilman sitä. Jälkeenpäin voin sanoa, että en olisi tilanut nykyiseen autoon ellei se olisi toiminut. Itse ajoin n:40tkm fiatin kanssa boksilla, ei mitään ongelmia ja nyt vasta n:5tkm Transiitilla, mistä tulppasin myös EGR ventiilin. Työ kaverille tilasin Fiatin 2,2l, eikä hänkään viitsi ilman boksia ajella. Katsastukseen en ole mennyt kun pelkään sitä savutustestiä, missä pidetään kaasu pohjassa, ja tuntuu että kieroksia kone ottaa enemmän kuin on terveellistä ilman vetoa. Tarkoitan, että ajan ilman niinkutsuttuja revityksiä, mutta ohituksissa boksi antaa kivan lisän ja pääsee rekoistakin hyvin ohi. Tämä boksi on helppo asentaa, sekä ottaa pois. Hinta varmaan kiinnostaa joitain lukijoita niin se Fiatin oli 105€ plus toimitus 15€, mikä meni puoliksi työkaverin kanssa, ja Fordin maksoi 134€ kotiin tuotuna viime vuonna. ps: kirjoitus ei ole vahvin lajini, niin virheet tulevat mukana.
Itsellä on Ducatossa(2,3 130) Saksalainen Race-chip boksi ja pitää sanoa että TOIMII. Ei takuuvarmasti anna sellaisia tehonlisäyksiä mitä luvataan, mutta kyllä sen ajossa huomaa, voimaa on enemmän.
No kiva kuulla, mulla olis pari ylimääristä RaceChippiä halukkaille testattaviksi.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.