18.5.2007 22:32
19.5.2007 07:54
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Onko kokemuksia kyseisestä laitteesta? Toisena vaihtoehtona Tomtom One Europe XL , molemmat 4,3' tuuman näytöllä. Tomtom on muutaman kympin kalliimpi, mutta kumpikohan olisi käytännössä toimivampi?
Aivam näin uudesta "Tompasta" ei ole kokemusta:Jos nyt aivan oikein ymmärsin niin tässä uudessa Tom Tomissa on sisäänrakennettu 1 gigan kiintolevy ,eikä lainkaan erillistä muistikortti paikkaa.Jos näin on.niin tämä 1 giga on aivan riittämätön Euroopan tasolla 2 gikaa on minimi että kaikki kartat saadaan mahtumaan.Joudut Euroopassa välillä latailemaan karttoja,jos siellä ristiin rastiin seikkailet.Routen käyttöliittymä on mielestäni miellyttävä,joku voi olla erimieltä ja tämä NAVTEQ, Q2-2006 karttapäivitys on aika hyvin ajantasalla.Tomihan käyttää TeleAtlaksen karttoja.Todennäköisesti näistä kahdesta mainitsemastasi laitteesta valitsisin tämän Routen.Ja siitäkin tämän 6000 Skandinavian. koska Eurooppa DVD:n saa kaupan päälle.Katso tästä http://www.digimesta.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new&product_id=162&category_id=72&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.