Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Quik top "tölkin kansi"

VIRTANEN MIRVA 7.5.2008 15:06

Olen harkinnut tilaavani laatikollisen, ja ajattelin kysellä onko tarvetta/ tuttu tuote?

-tölkin päälle "juomaosa ja korkki", ei mene ötökät, hiilihapot säilyy tallessa, ei läiky" yms. (Google löytää jenkkisivuston..)

SUOKKO OIVA J M 7.5.2008 17:12

Ei ole tarvetta. Minun oluseni ei jouda olemaan tölkissä.

PALIN MATTI 7.5.2008 19:16

Mie ostin nuita muutaman joskus 80-luvun alusa lähinnä purjehuskäyttöön. Vaan eipä oo ollu tarvetta. Ei ees lasten limsatölkeisä.

VIRTANEN MIRVA 8.5.2008 08:36

Selvähän se sitten.

Taitaa olla "naisten asia", kun ei yleensä tykkää juoda suoraan tölkistä.. esim. saunareissuilla riittää aina kyselijöitä, kun ei valu pitkin leukaa..

KOSKINEN TAPANI 8.5.2008 21:26

Katso mallia kuinka pitää kaupallinen tiedote laatia nettiin Siirrä Quik top teksti googlen hakuun ja hämmästy.

VIRTANEN MIRVA 9.5.2008 08:08

En ole kauppiaaksi ryhtymässä, hyvää hyvyyttäni olen liikkeellä. Kun ei kerran tuotetta kaupoista saa ja halukkaita ostajia olisi silti..

Harva haluaa tilata koko "könttiä" ja ottaa itse riskiä..

Selväksi tuli, hankkikoon kukin (jos tarvitsee) jos löytää.

SILMUNEN HANNU 9.5.2008 11:14

Ystävälliseksi eleeksi minä olin Mirvan viestin tulkinnut. Minusta on tosi hyvä idea tämmöiset kimppa-ostot. Meillä vain ei tölkkijuomia juoda, joten tarvetta ei ole.

Iloista viikonloppua!

t.Kaarina

VIRTANEN MIRVA 10.5.2008 11:17

Kiitos! Viikonloppuja ja äitienpäivää!!!

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.