Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Pyöräteline tai osia lähinnä pyörä kouru/kisko

VIRTA URPO 5.11.2007 20:18

Kiinnostaisi ostaa. Menisi vähän ns. rakennusprojektiin takatalliin uudelleen käyttöön sovitettuna sinne eli käytettyä tai vain pelkkiä pyörä kiskoja ( 2 kpl ) ja ylätukia etsin.t: urpo.virta@luukku.com

TOIVONEN MARTTI 7.11.2007 21:38

Alumiininen u-profiili taitaisi käydä noiden virallisten kiskojen sijasta aivan hyvin. Ainakin meikän itsetehdyssä tarakassa tuollainen renkaan levyinen u-profiili on toiminut ihan mallikkaasti. Ja hinta oli pienenpieni murto-osa Fiamman kiskon hinnasta. Mutta jos oikein virallisen haluaa niin sitten semmoinen. mot

HUHTI TIMO A 10.11.2007 18:49

saatavana olis sopivasti täällä loimaalla takatalliteline neljälle pyörälle,ku just otin omasta pois tarpeettomana.jos kiinnostusta soittele 0400-862914

VIRTA URPO 12.11.2007 23:04

Mistäpä hankit? Starkki jossakin jotain profiileja myi? Sitten on nuo metalliromarit kun myy kaikenlaista uutta ja vanhaa. Ajatus myös kiehtoo tehdä ihan omanlaisensa. On tuolta tullut muutama viesti ,kiitos heille myös. Pitänee harkita nuo vaihtoehdot.

VIRTA URPO 17.11.2007 22:31

Hankittu ! Kiitos vastauksista !

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.