Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Pieni ilmastointilaite matkailuajoneuvoon

OLLIKAINEN PEKKA 2.5.2006 07:53

Löysin tuossa saksalaista tarvikeluetteloa selailessani pienen ilmastointilaitteen Laminox Mistralvan (lisätietoja: http://www.laminox.com/homeing.htm ja sieltä oikea palsta ja ylintä kuvaa klikkaamalla)

Tehoa ei näyttäisi olevan kuin 800W mutta riittänee pienen matkailuauton (Pössl 2Win ) jäähdyttämiseen?

Onko kellään kokemuksia moisesta?

Positiivista kilpailijoihin nähden on se, ettei tarvitse kiinteää asennusta. Kuvan perusteella ulkoosa roikkuu ikkunasta ulkona ja sisäosa on ikkunalla.

Saksassa näytti maksavan 798 eur...

Löytyisikö kiinnostuneita kimppatilaajia?

Pekka

VAINIO RISTO K 16.7.2008 15:19

Mitenkäs tämän CA-1000 kondenssiveden poisto on järjestetty? Asennusohjeissa ei puhuta mitään veden poistosta. Haihduttaako kone veden vai onko putki kuitenkin olemassa? Kiinnostaa kyseinen laite, kun tultiin takaisin Italiasta ja siellä riitti lämpöä parhaimmillaan varjossa 38 astetta. Joutui välillä nukkumaan vaunun lattialla koiran kanssa, kun Truman puhallin jäähdytti ensin lattiatason illalla.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.