23.5.2007 14:51
23.5.2007 14:53
24.5.2007 17:48
24.5.2007 20:24
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Tuonmerkkinen on astilauta autossa. Eihän se tietenkään toimi näissä meidän oloissa, hiekkaa, pakkasta ja lunta. Teki tenän, joten otin kääntövarren irti moottorista. Homma toimii nyt siis manuaalisesti. Kysyisinkin onko kukaan koskaan irroittanut moottoria alustasta (näyttää olevan niiteillä kiinni)ja kannattaako yleensäkään yrittää itse korjata. Arvelen, että ei ole sen väärti. Miten on.
Otin siis moottorin kääntövarren irti laudasta.
Jos moottorille menee vain yksi johtopari,on jossain erillinen poksi automatiikkaa varten.Kokeile törkätä sähkö suoraan näihin johtoihin.Tosi monimutkaisen näköinen piirilevy tarvitaan rappupahasen siirtelemiseen.Jos moottorille menee johtonippu,aivot ovat siellä sisällä.
Itselläni oli keväänkorvalla sama homma. Kyselin jo uutta moottoria, mutta onnekseni sitä ei heti löytynyt. Purin porraspaketin, avasin moottorin ja pienen silmäilyn ja hiilien raplauksen jälkeen kasasin moottorin ja kokeilin akusta otetulla virralla josko jotain olisi tapahtunut. Ja tosiaan, ihme oli tapahtunut, moottori kehräsi jälleen. Oletukseni on, ei tieto, että hiilet olisi jumittuneet ja siinä raplatessa jumi hellittänyt. Kannattaa kokeilla. -Jarmo
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.