27.12.2007 00:10
27.12.2007 20:14
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Pärjääkö esim. Nokia E95 p-puhelimella Euroopassa navigaation suhteen, vai pitääkö olla vielä parempi navigaattori/puhelin näytön/muistin suhteen? Mitä maksaa esim. Nokian E95 puhelimen Itä+Länsi Euroopan uudet kartat joko yhdesä tai erikseen ja mistä niitä saa ostaa? Sopivatko ne esim. Nokia E95:een Pysyvätkö ko. kartat ajantasalla vai pitääkä joka vuosi ostaa uudet? Onko puhelimen oston yhteydessä navigaatio- standardipuhelimessa alussa mitään karttoja, vai pitääkö ne kaikki ostaa erikseen? Tässä on paljon kysymyksiä, mutta toivon,että joku viisaampi, kuin minä voisi vastata näihin minulle tärkeisiin kysymyksiin.
Kartat ei maksa mitään vaikka lataat koko maailman. Ne löytyy http://europe.nokia.com/A4509291 osoitteesta.Sieltä lataat NOKIA MAP LOADER 1.3 Lisäksi voit päivittää niin usein kuin huvittaa uudempiin. Voit ostaa luurillasi niihin maksullisen navigoinnin. Esim Länsi-Eurooppa 3vuotta maksaa 99€ tuolta ajalta. Sitten voit ostaa esim baltia 1 viikko. maksaa kai 7€ . On turhaa maksaa kuin käyttämästään ajasta.Muista ettet pidä verkkoyhteyttä ulkomailla ollessasi päällä. Koska puhelin voi käydä hakemassa kartta-dataa gprs yhteyden kautta ja se taas käy ulkomailla ollessa kukkarollesi.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.