RAATIKAINEN SEPPO J
17.3.2008 20:30
Uusi käyttämätön ( porta-potti )avaamaton,paketissa 80€
PALIN MATTI
17.3.2008 21:30
Sun tuolla Tavaratorin puolela kauppaama etutelttahan meni suht äkkiä kaupaksi. Kannatesko yrittää myyä tää Portapottiki sielä?
PÖNTINEN PEKKA
18.3.2008 13:27
Missähän sijainnee ja mitä maksanee uusi vastaava? En tarvitse itse, mutta kadun toisella puolella on kaveri, joka on kysellyt...
RAATIKAINEN SEPPO J
2.4.2008 12:54
Maksanut 95€ pytty on Pirkkalassa
RAATIKAINEN SEPPO J
7.4.2008 10:08