18.1.2019 14:13
19.1.2019 08:28
19.1.2019 11:16
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Niin, jumittaako, lipsuuko kun renkaan mukana tulee lunta ja jäätä?
Noista pyörän siirtäjistä on vain kokemus robsoneista, joten aivan autenttista tietoa ei ehkä.
Mutta ei minusta renkaan ulkokehällä ole ajon jälkeen jäätä, joka estäisi sen toimintaa.
Eihän autossakaan ole.
Miten sitten kun vaunua aletaan sirtämään parkista, jossa se on lumen seassa. No sillon kyllä lapioidaan se esiin, ja tehdään väylä pyörille, mitä myöden se otetaan liikkeelle, koska ei se pääse lumessa kulkemaan, Vaikka se veto toimisi.
Aika karkeahan tuo rivasto on sinä rullassa, jotenka kyllä se normaalisti vetää. Ainahan voi sose lumessa vaikeutta olla, mutta äärioloja ei ole kovinkaan tiheään.
Tp
En ole huomannut eroa talvikäytössä. Talvirenkaan pintakin on karkeampi kuin kesärenkaan joten siirtorulla pureutuu siihen hyvin. Kesärenkaalla jyrkässä mäessä joskus rulla on lipsunut renkaan pinnassa, mutta siihen on auttanut etäisyyden säätö rullan ja renkaan välillä. Renkaiden vaihdon yhteydessä kannattaa mitata renkaan ja rullan välinen etäisyys ja tarvittaessa säätää ohjeiden mukaiseksi.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.