2.8.2025 12:04
4.8.2025 20:21
6.8.2025 08:43
8.8.2025 17:33
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Pidättekö leiriin saavuttuanne moverin vetopyörät renkaassa kiinni sen ajan kun olette parkissa? Itse olen aina irrottanut ja laittanut kiilat , että pysyy paikoillaan. Mutta joskus se unohtuu , onkohan siitä mitään haittaa renkaille? Moverilla ainakin pysyy vaunu paikoillaan, ei tarvi käsijarrua. Pitää yhtä hyvin eteen ja taakse.
Moverin käyttöohjeessa sanotaan että sitä ei pidä käyttää seisontajarruna. Kun siirtely on tehty, niin käsijarru päälle ja Mover irti renkaista. Just vilkaisin käyttöohjetta muutaman vuoden käyttelyn jälkeen :)
Näin olen kyllä tehnytkin, Mover on kiinni vain tarvittaessa. Arvelisin että ei niitä jousia tai mitä lie härpäkkeitä kannata pitää kuormitettuna kaiken aikaa. Ja tietty kun tassut laittaa maahan, niin ei se vaunu mihinkään karkaa.
Liikkeelle lähtiessä (jos siirtää vaunun Moverilla koukkuun) pitää kyllä olla tarkkana ettei se Mover unohdu kiinni. Taitaisi hajota aika päreiksi.
Tise jätän moveriin paikoilleen siirtelyn ajaksi sen vivun millä rissat siirretään renkaita vasten, niin huomaa helpommin että rissat on renkaita vasten.
Itsellä ehkä 1 kerta kymmenestä unohtuu lähtiessä rissat pyörään kiinni. Sen huomaa heti, kun auto ei jaksa normi kaasunpainalluksella lähteä liikkeelle.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.