Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Luukun lukko

Ari Kuusisto 27.6.2023 08:28

Tämän lukkotyypin väljistyminen,korjaantuuko vain muoviosan vaihdolla.
Mistä olette hankkineet.

https://www.caravantukku.fi/luukun-lukko-musta-ff2-ilman-lukkopesaa-200720f3-840/p/4299/

Timo Haapanen 27.6.2023 16:41

Toistaiseksi olen vain ihmetellyt kahvan keikkumista ja miettinyt saako luukun auki sitten kun kahva jää käteen.

Käytön määrästä kuluminen tietty riippuu. Meillä vähiten pullokotelossa, sitten kuskin puolen luukussa, mutta oikean puoleinen luukku voi hajota milloin tahansa.

@timppa

Ari Kuusisto 27.6.2023 17:12

Olen ajatellut jos vaihtais takatallin heiluvan lukon vaikka harvemmin avattavaan sähkökaappiin mutta jos lukon runko ei maltaita maksa kun vain vastaan tulee niin vaihtoon.
Lukituskin heiluvassa tapahtuu noin 3-5 painamiskerralla.

Timo Haapanen 27.6.2023 19:57

Onkohan se tuo
https://vapaa-aika.com/p60848/safe-tec-lukko-huoltoluukkuun-elipse-42-x-78-mm-musta

Ei ole kovin tyyris. Kieli sopii omasta.

@timppa

Ari Kuusisto 27.6.2023 22:47

Joo se mahdollinen syvyysmitan ero korjaantuu vaihtamalla sen kielen vanhasta jos on muuten sama ettei ole erilainen.

Markku Hämäläinen 27.6.2023 22:49

Aika löysä se uusikin on, se suorastaan hölskyy avoimena ollessaan.
Minulla kastui aina takaluukku ja luulin sen hikoilevan, kunnes tutkin paremmin, kun koko luukun alareunan vaneri oli märkä.
Siitähän se vuosi lukosta, se uusittiin ja alareunan vaneri korvattiin muovilevyllä.
Rasvasin lukon karan vesivaseliinilla ja nyt ei ole enää kosteutta esiintynyt.

Ari Kuusisto 28.6.2023 08:42

Timon linkissä luki että lukko on korroosiosuojattu ja vedenpitävä,liekkö sitten vanhemmiten vedenpitävyys heikennyt.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.