4.3.2009 16:51
6.3.2009 21:41
6.3.2009 22:10
7.3.2009 21:31
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Viimeisessä lehdessä esiteltiin EZetilin matkapakastearkku. Maahantuojaksi mainittiin Reimo. En kylläkään löytänyt Reimon sivuilta mallistoa? Onko kellään tietoa, mistä toimivia matkapakastajia saisi Lapin kalareissuille.
Vastatkaa nyt hyvät ihmiset, jos on vähänkin tietoa asiasta! Minuakin kiinnostaa - ja uskoisin, että monia muitakin. Ihmetyttää tosin, että pieni lehtimaininta tehdään, mutta markkinointi unohdetaan. Ehkä tuote on vielä keskeneräinen... Tai se tyhjentää akun kerralla...
http://www.arwidson.fi/hinnasto/luettelot/Kylmalaukut_ja_tarvikkeet_2006.pdf
Noita Ezetil vermeitä näyttäis tuolta linkin tiedoista löytyvän, tarvisitko muita merkkejä vertailun vuoksi ?
http://www.waeco.fi/(S(32onzzbgsvvpx155fcgi4445))/engine.wbf?page=00000014000000440000004920070110082620&frame=content&menuitem=92;134&c=358&l=358
Tuossa yks, . . .
Jari
Ps. Dometic omistaa Vaencon ja noita voi/kannattaa kysästä vaikka Gikantista, voi olla etta myydään esim. Elektroluksin tai muulla vastaavalla nimellä kolmanneksen/neljänneksen halvemmalla . . .
Kiitos vastauksesta. Arvidsonin hinnasto oli vuodelta 2006, ehkäpä hinnat kuitenkin pätevät vielä tänään, no soittamallahan se selviää.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.