lisää Kokemuksia: caravankauppa.com yrityksestä.

KALSI PAAVO 02.01.2009 16:17

Eipä ainakaan positiivisia muussa kuin maksun suorituksessa! Toki tavarakin tuli mutta alkoi sateessa pelleillä? Peruutuskameran lissi huurtui ja siitä alkoi kujanjuoksu 4.8.08 (takuu tilauksena 370) ja se jatkuu edelleen... huolimatta Mikan hienoista selvittelyistä tuolla aiemmin näin suoraan lainauksena alku:

"JOUKAINEN MIKA Ensiksi julkinen anteeksipyyntö jos tilaukseenne tai yhteydenottoonne ei ole reagoitu tarpeeksi nopeasti."

Minun osaltani ainakin aikaa olisi ollut jo vastata Ei aikoihin enää mitään vastausta sähköposteihin ei puhelin viesteihin eikä puhelimeen jne. Viimeinen kontakti oli puhelimitse minun soittamana, ihme kun sain kiinni:) tuossa muistini mukaan viikolla 45 siis sitä samaa aikaa kun Mika anteeksi pyyteli?? Tarina tarvittaessa jatkuu jatkokertomuksena varoituksena muille jos yritys ei muuta toimintaansa. Saa soittaakin jos on erimieltä ko yrityksen toiminnasta p 0445300144

LAAMANEN OLLI 02.01.2009 17:20

näytää aika huonolta tuon yrityksen toiminta vai olisiko loppunut jo kokonaan kun sähköposti osoite info@karavankauppa.com viestit tulee takaisin eivät mene perille ???mutta saahan sitä tavaraa muualtakin

TIKKANEN MIRJA 02.01.2009 17:26

se taitaa olla caravankauppa eikä karavankauppa, kokeileppa sillä

HYTTILÄ ESKO 02.01.2009 17:41

Ei kannata kovin isoa älämölöä pitää ennenkuin on tarkistanut mihin osoitteeseen on kirjoittanut ja mitä. Tämä kun leviää puskauutistoimistossa niin se tekee hallaa rehellisillekin yrittäjille.

LAHTI ANTTI 02.01.2009 18:13

Tällainen oli äsken ottamani osoite- ja yhteystiedot.

Asiakaspalvelu: 044 9961 861 keskiviikosta lauantaihin klo 17:00-20:30, lisäksi keskiviikkoisin 11:00-12:00 (pahoittelut että puhelinpalvelumme resurssit talviaikaan ovat rajoitetut) Parhaiten tavoitat meidät sähköpostitse: info@caravankauppa.com

SIRKIÄ MATTI 02.01.2009 18:55

Minulla on vain positiivisia kokemuksia yrityksestä. Tilatut tuotteet on toimitettu, ja ovat toimineet odotetusti.

Todella vähän tuntuu tyytymättömiä olevan yrityksestä tavaraa tilanneiden joukossa. Tilaukseensa ja saamaansa palveluun tyytyväiset vaan eivät yleensä kirjoita omista positiivisista kokemuksistaan tänne.

HAAPANEN TIMO 03.01.2009 08:57

Näin on. Ei ole kaikilla firmoilla täällä auki valitusosastoa. Voisi tietty aloittaa.

KALSI PAAVO 03.01.2009 10:31

Niimpä se on.... kun se toimimattomuus sinun nilkkaasi kalahtaa 200 euron kaupassa niin luulen että on poski vinossa??

LAAMANEN OLLI 03.01.2009 14:34

Minä pyydän julkisesti anteeksi omaa c:n vaihtumista k:si odotan nyt vastausta s-posti kyselyyn annan tänne palautetta miten homma toimii

HAAPANEN TIMO 03.01.2009 16:30

Olisi vinossa, varmasti. Ei ollut Paavo sua tarkoitus moittia millään tavalla.

LAAMANEN OLLI 10.01.2009 15:23

2.1.09 laitettu s-postissa kysely kotelo markiisin hinnasta ei ainakaa vielä mitään vastausta kyselyyn että näin se palvelu pelaa

MERIKALLIO VELI-PEKKA 10.01.2009 16:37

Älkää poijaat hätkyilkö, kyllä se vastaus sieltä tulloo. Eipä ole munkaan tavarantoimittaja kiirettä pitäny, kuusi viikkoa on Acerin läppäri ollut huollossa, kun sarana meni, kuulemma ei ole Lontoosta saatu varaosia. Mun ymmärtääkseni sieltä tulee useampia lentovuoroja vuorokaudessa, vai liekö somalit kaapannu rahtilaivan. No olkoompa nyt huollossa vaikka vuoden, ehdin jo ostaa uuden, oli vaan koneella tärkeitä osoitteita yms. VeP

HYTÖNEN REIJO 10.01.2009 21:40

Sun viesti oli tänään jo toinen Acerin hajoamis ilmoitus jossa kuntoon sitä ei saada. Myös bestis kaverilla hajosi Acer joka oli pari kuukautta korjaamolla jonka jälkeen myyjäliike antoi uuden omaan piikkiin ja lopetti merkin kaupittelun. Oli sanonut,ettei kehtaa enää myydä moisia.

Ai karavan sivutko?

KALSI PAAVO 11.01.2009 16:28

Näin se on! ei vastausta sp. viesteihin ei puhelin viesteihin? siis kyllä ko yritys kohtelee asiakkaitaan tosi mahtavasti:)) todella alkaa käämi pettämään liki 5 kk odottelussa..

KALSI PAAVO 28.02.2009 15:43

Ei auta ottaa yhteyttä millä tavalla tahansa vastausta ei saa.. oma taistelu peruutuskamerani kanssa jatkuu edelleen.. Jotain eloa oli kun tuli ilmoitus että paketti on lähdössä:

Pahoittelut todellakin hitaasti ja huonosti hoidetusta takuuasiasta. Valitettavasti sain lupaamani kamerapaketin vasta eilen varaastooni. Laitan kameran huomisaamuna postiin ja lähetän suomenkielistä asennusohjeistusta sähköpostitse perään.

(Etuteltan puheissa on osassa perää - en ole pystynyt täyttämään kaikkia antamiani lupauksia ajoissa - ja osa on asioita joille en voi mitään, mutta kaikki lupaukset on tarkoitus kuitenkin täyttää. Ja niin kauan kun asioiden käsittely on kesken en halua alkaa niitä etuteltassakaan julkisesti selittelemään.) Niin silloin oli 14.1.09 ja nyt on 28.2.09

Jos ihmeitä tapahtuu ja paketti saapuu ensiviikolla kerron sen kyllä täälläkin positiivisesti. todella mutta epäilen kyllä että näin kävisi... terv PK

KALSI PAAVO 30.03.2009 09:59

Hei sain sen ns. korvauskameran viimein viikolla 13! mutta mutta luvttua SF asunnos ohjetta ei vaan kuulu?? minne lie eksynyt PK

KINNARI ESKO 30.03.2009 15:13

eipä ihmetytä enää yhtään tämän firman toiminta olen jo kohta vuoden odottanut asennus ohjeita vaunun siirtäjään mikä liene mooveri se nyt onkaan viimeksi joskus marraskuussa kyselin ja lupasi lähetellä mutta eipä ole näkynyt..en kyllä suosittele kenekkekään tämän yrityksen palveluita käyttämää!!

BERGMAN CHRISTER 30.03.2009 17:32

Omien kokemuksien perusteella Caravankaupan palvelu on nopeaa ja ystävällistä. Kiitokset vaan sinne!

JOUKAINEN MIKA 03.04.2009 14:38

Pahoittelut että Suomenkielisen ohjeen saaminen viivästyi, maahantuoja ei ole vielä toimittanut minulle suomenkielistä ohjetta, mutta heti kun sellaisen saan niin lähetetään kamerapaketin ostajille. Teen kuitenkin viikonlopun aikana "pikakäännöksen" englanninkielisestä ohjeesta mikäli vain saan sen vielä tämän påäivän kuluessa maahantuojalta.

Powrmovereista lähti tänään päivitetyt ohjeet kaikille moverin hankkineille.

Avoimet tilauksiin liittyneet kysymykset on käyty läpi ja viikonlopun aikana käyn läpi muutamat vielä avoimet tarjouspyynnöt. Mutta jos jollakin tämän palstan lukijalla on kysymyksiä liittyen tilaukseensa, tarjouspyyntöön tai mihin tahansa www.caravankauppa.com -verkkokauppaan liittyvään asiaan pyytäisin lähettämään sähköpostia osoitteella info(ät)caravankauppa.com tai mijo(ät)karavaanari.info

Terveisin Mika

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen tai vierailijoille tarkoitettuun Facebook-tunnistautumiseen.