Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

aggregaatti

KÄNSÄKANGAS PEKKA 5.12.2008 13:24

Tervehdys. Onko kellään kokemuksia etusivun generaattorista ?

PALIN MATTI 5.12.2008 18:10

Jos tarkoitat erilaisten mainoslehtisten etusivuilla olevia generaattoreita, niin niitä on varmasti tarjolla kovinkin monen sorttisisa. Varmemmin saisit vastauksia, jos voisit jotenkin tarkemmin yksilöidä, millaista generaattoria tarkoitat.

MÄNNISTÖ ANTTI-P 5.12.2008 18:37

Onhan aika selkeästi ilmaistu, tarkoittanee karavaanerit.fi etusivun oikeassa alalaidassa olevaa vempelettä!

PALIN MATTI 5.12.2008 18:53

Hehheh! Hienoa. Eipäs ole ennen tullukkaan käytyä tän saitin etusivulla. Kiitos vinkisttä.

KÄNSÄKANGAS PEKKA 8.12.2008 09:41

No terve. Oikein arvattu. Eli sitä karavaanarietusivun vehjettähän mä tarkoitin. ELI TOISTAN KYSYMYKSEN !

PAASONEN JOUKO 9.12.2008 14:00

Hieno kysymys. Kiinnostaa myös kuulla miten ko. aggregaatit on toimineet. On kai niistä joillakin kokemusta?

VANE PIRJO 10.12.2008 19:51

Ostat minkä ostat, mutta älä osta Kone Glans kamaa. On ihan sitä itteään ja Kari Glans lopettaa vastaamisen kun asiat mutkistuu. Googleta vaikka Kone Glans niin löytyy monta jolla joku mielipide ko. tuotteista.

Maksa vähän enemmän ja oletettavasti pääset helpommalla.

Itse ostin Hondan kun olin yhden vuoden paininut Kone Glans aparaatin kanssa.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.