19.11.2008 21:21
19.11.2008 21:47
19.11.2008 22:58
4.12.2008 21:58
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Moi olen tuskaillut mistä saisin vedettyä johdot autosoittimen ja tv:n välille. Pitäisi purkaa koko auto että sais siistin lopputuloksen. Sitten löysin tälläisen http://tronica.fi/procemax-px477wf-24ghz-langaton-audiovideosignaalin-lahetin-vastaanotin-p-156.html Mahtaako toimia? Jos jollain kokemuksia niin kerrothan, säästyisi monta pulloa olutta ja kirosanoja, jos toimii
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Itseänikin kiinnostaisi miten toimii.
Toimii samalla periaatteella kuin tv singnaalin siirto ...eli kohtuullisen hyvin parin väliseinänkin läpi...ei välttämättä kiviseinän...mutta autossa kun ei paljon seiniä ole..niin varmaan toimii...toki pieniä häiriöitä saattaa ottaa....?? Jos alat ostaa piuhoja ja virittelee niitä...maksaa lähes saman verran...
No niin, laite on koekäytetty ja tuntuu toimivan kunhan laittaa lähettimen ja vastaanottimen oikeisiin paikkoihin. Kun ei osaa englantia ja veikkauksesta ei oo tullu voittoja ni eka yritys epäonnistui. Onneksi nettikauppa opasti ja saatiin laitteet laulamaan. Tarvii vielä kokeilla ajossa että toimiiko silloinkin ennen kun alkaa oikein ylistään.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.