Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Globus -teltta

PENTIKÄINEN VELI 5.11.2008 18:40

Olemme hankkimassa matkailuauton eteen telttaa. Onko kenelläkään kokemuksia vapaasti seisovasta matkailuautoteltta Globus 400 x 225 cm? Merkistä yleensäkin? Kertokaa kokemuksistanne ja mitä kokemuksia on muista merkeistä.

TUOMI JYRKI S 5.11.2008 20:20

Yhdellä kaverillani on itsestään seisova matkailuautoteltta, valmistaja Svenska Tält. Kaveri kehui hiton hyväksi. Mainitsemastasi merkistä en tiedä.

HAAPANEN TIMO 5.11.2008 21:09

Tuollaista olet katselut: http://www.kkkivinen.fi/DWT.html

Mikähän suomi-hinta on, tuolla on muita hintoja: http://www.kuhnshop.de/Busvorzelte-Reisemobilvorzelte/Reisemobilvorzelte/DWT-Globus-III::512.html Siinä on myös sisäkuva.

Tuossa sama 250€ huokeammalla: http://www.berlinshop.de/Vorzelte/busvorzelte.htm

http://www.berlinshop.de/vorzelte/

Tuolla on muutamia kolmimetrisiä hintavertailun vuoksi: http://www.dauersparpreise.de/Angebote/Auto-_u__Caravanzubehor/Busvorzelte/busvorzelte.html

Eiköhän kaikissa ole seinä myös auton puolella, Globuksessa ainakin. Kätevähän tuollainen on, kamat voi jättää telttaan jos lähtee johonkin.

TUOMI JYRKI S 5.11.2008 21:41

Se kaverini teltta lienee tällainen: http://www.svenskatalt.se/fin/husbilstalt.html

PENTIKÄINEN VELI 6.11.2008 16:08

Tuon Globus 4000 x 2250 hinta 1099€. Svenska tält 3500 x 2400 maksaa 1400€. Taidamme kallistua Globuksen puoleen. Tuskin niissä suuria eroja on?? Kiitos.....

HAAPANEN TIMO 6.11.2008 17:06

No on se sitten ihan EU-hintainen, ei yhtään suomi-lisää. Jos olisin valinnan edessä, Globuksen ostaisin. Isompi, alu-putket, hinta.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.