Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Ten Haaft SamY 65

LAITSALMI TANJA 8.9.2008 17:13

Asennusongelmia. Jakorasiaan tulee kolmenapaisella liittimellä liittää kolme johtoa, punainen(+), ruskea(-) ja musta, joka saa antennin laskeutumaan ala-asentoon moottoria käynnistettäessä. Osaako joku neuvoa missä järjestyksessä johtojen tulee olla.

terv. Kari

LAINE RAIMO 8.9.2008 17:58

Punainen asunto-osan akun +napaan ja ruskea miinusnapaan. Musta liittimeen 15 tai D+. Eli sellaiseen liittimeen, johon tulee +virta silloin, kun kytketään sytytysvirta päälle, mutta muulloin siinä ei ole virtaa. Näin sanotaan ainakin Samy SolarPlus laitteen asennusoppaassa.

LAITSALMI TANJA 8.9.2008 20:37

Kiitos Raimo. Tämän näin asennusoppaasta, mutta ongelmana on se, ettei laitteen mukana tullut kolmijohtoista liitintä, jonka olen ostanut (ilman johtoja) eli ongelmana on missä järjestyksessä,vasemmalta oikealle, nämä kolme johtoa menevät jakorasiaan sisälle?

Kari L.

LAINE RAIMO 9.9.2008 09:11

Siihen en osaa vastata. Omassani tulee käyttöpanelin liittimeen 5 johtoa, mutta kysy tehtaalta www.ten-haaft.de. Sähköposti info@ten-haaft.de. He ovat erittäin auttavaisia ja vastaavat nopeasti kysymyksiin.

LAITSALMI TANJA 9.9.2008 10:05

Kiitos avuliaisuudestasi Raimo. Kysyin tehtaalta ja sain vastauksen.

terv. KL

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.