8.9.2008 17:13
8.9.2008 17:58
8.9.2008 20:37
9.9.2008 09:11
9.9.2008 10:05
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Asennusongelmia. Jakorasiaan tulee kolmenapaisella liittimellä liittää kolme johtoa, punainen(+), ruskea(-) ja musta, joka saa antennin laskeutumaan ala-asentoon moottoria käynnistettäessä. Osaako joku neuvoa missä järjestyksessä johtojen tulee olla.
terv. Kari
Punainen asunto-osan akun +napaan ja ruskea miinusnapaan. Musta liittimeen 15 tai D+. Eli sellaiseen liittimeen, johon tulee +virta silloin, kun kytketään sytytysvirta päälle, mutta muulloin siinä ei ole virtaa. Näin sanotaan ainakin Samy SolarPlus laitteen asennusoppaassa.
Kiitos Raimo. Tämän näin asennusoppaasta, mutta ongelmana on se, ettei laitteen mukana tullut kolmijohtoista liitintä, jonka olen ostanut (ilman johtoja) eli ongelmana on missä järjestyksessä,vasemmalta oikealle, nämä kolme johtoa menevät jakorasiaan sisälle?
Kari L.
Siihen en osaa vastata. Omassani tulee käyttöpanelin liittimeen 5 johtoa, mutta kysy tehtaalta www.ten-haaft.de. Sähköposti info@ten-haaft.de. He ovat erittäin auttavaisia ja vastaavat nopeasti kysymyksiin.
Kiitos avuliaisuudestasi Raimo. Kysyin tehtaalta ja sain vastauksen.
terv. KL
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.