22.8.2008 11:57
27.8.2008 19:28
27.8.2008 19:32
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
( Laitoin vahingossa ensin tämän jutun vaunut ja tarvikkeet- ryhmään, sorry ristiinpostaus. Käyttöohjeet -ryhmää en näköjään osaa käyttää, kun siinä ei ole sellaisia käyttöohjeita joista ymmärrän... )
Ostin vaunun 80-luvun alusta jossa AGA:n nestekaasulämmitin. Sellainen punainen attasheasalkun muotoinen pakki jossa vasemalla puolella säätönamikat. Ilmeisesti vapaakierrolla toimiva nestekiertolämmitys. Ei mitään tietoa, miten toimii, miten huolletaan, mitä pitää varoa ja peljätä. Vaunun myyjä kyllä näytti että tuosta sytytetaan ja tuosta lämpöä lissää jne.
Löytyisiköhän jostain päin nettiä käyttö / huolto -ohjeita tuohon kaminaan?
-Pentti Leppääaho
AGA pannu on myyty Suomessa aikoina myös TB pannuna.Laite valmistetaan Ruotsissa Okselösundissa GTpannan nimisena .Käytetään viellä veneissä sen saa manuallisena hyvin yksinkertainen laite peizo sytytyksellä.Ja elektroonisen pannun ,toimi erilisella termostattilla,ja sytty automattisessti termostattin ohjauksella.T Raimo
Muistaakseni veneliike Meredin Turussa on ainakin aikaisemmin ollut mahantuoja.T Raimo
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.