12.8.2008 17:26
12.8.2008 17:39
12.8.2008 21:07
12.8.2008 22:13
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Olisko kellään kokemusta smew kaasu-uunin/grillin käytöstä kun käyttöohjeissa ei ole kuin heprean kieltä tai jotain sellaista.Tarviiko uunin ovea pitää auki kun grilliä käyttää vähän jotenkin hölmöltä tuntuu mutta kun se sammuu kun laittaa oven kiinni,ei oikein ymmärrä.
http://www.caravantukku.fi/webkatalog/kayttoohjeet/Smev.pdf
http://www.caravantukku.fi/webkatalog/kayttoohjeet/kayttoohjeet.start.htm
http://www.caravantukku.fi/webkatalog/index/index.htm
Ton ensimmäisen linkin sisällössä on käyttöohjeet suomeksikin . . .
Mutta jos se ei aukea, niin toisessa linkissä on käyttöohjeet monelle eri vermeelle, sisältää tarvitsemasi . . .
Etusivu jolta pääsee "minne vaan" . . .
JariGrilliä käytettäessä pidetään luukkua auki siinä ensimmäisessä pykälässä. Meillä tulee uunin sisältä yläreunasta pelti pätkän matkaa ulospäin ikään kuin kuumuuden suojaksi. Terveisin nimimerkki "mekin painittiin tuon ongelman kanssa aluksi"
Meillä on sellainen malli, jossa on erillinen grilliosa yläpuolella ja uuni sen alla. Kyllä me on pidetty luukkua kiinni, mutta lieden lasikansi on auki. Kaasupolttimien välissä on ritilä, josta hohkaa aika paljon lämpöä grillattaessa. Liekki ei ole ainakaan sammunut omia aikojaan koskaan. Esim. puolivalmiit pizzat (pakasteet) valmistuvat paljon nopeammin grilliosassa kuin uunissa, makkaroista puhumattakaan. Voi olla, että luukku pitää olla osittain auki, mutta on tuo pelittänyt näinkin. Muuten, meille ei ainakaan tule sellaista autoa, missä uunia ei ole, vaikka paljon kokataan myös ulkona.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.