9.6.2008 20:56
9.6.2008 22:41
9.6.2008 23:14
10.6.2008 05:54
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Hei, aivan ihania termosämpäreitä saatavana. Ostin HongKongista kaksi sellaista, leveäsuista, omilla jaloillaan, ja hana, ei tipu vettä ainakaan uutuuttaan.
9 litran termosämpäri maksaa 19,95 € 6 litran termosämpäri maksaa 16,95 €
Laitoin kylmää vettä, niin vielä vuorokauden päästä oli kylmää. Kuka tarttee, nyt kantsii ostaa, ne menee kuin kuumille kiville.
No enpä oo tuommosista kuullukkaan. Mihin tarvittaan termosämpäreitä? Tuntus, että tavallisessa termospullossa ku piät kahavin, ni pyssyy sen aikaa kuumana mitä siinä on juuakki. Ennenku ämpärillinen kahavia on juotu, ni mie piän, että se on jo aikas kylymää. Ja palijonko tullee rahtikuluiksi jos kerta Hong-Kongista saakka pittää vielä tilata net?
Minä kyllä ryyppeen kuule litratolokulla ja kylymee kaivoviskii. Sitä ei kaffeella sotketa ja pilata. Paljonkos se Matti ryystää kaivoviskii? Sitä pitäsi hujaattoo sen kafeen lisäksi pari litroo päivässä.
Kyllä siihen hinkki tarvitaan, ei kukkaan ala minkään termoskannun kanssa ähertelemään ja läträilemmään ja joka päivä vettä ehtimmään. Kyllä se niin on, kun piironki tielle tärskäytettään, ryypinkiveit on oltava jo parille kolomelle päivälle, ettei tarvihe yhtennään olla niitä ehtimässä. Joka kraanasta kun en viihti juuva.
No jo vain sitten on sulle Lea kunnon pönttö paikallaan!
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.