2.6.2008 19:22
2.6.2008 19:31
2.6.2008 20:16
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
KÄÄK!
Meillä on Garmin Nuvi 250. Yritettiin tunkea siihen POI-pisteitä. Muunsin xls-muotoisia tiedostoja Excellillä csv-tiedostoiksi ja sain jokaisen kohdalla herjan, että tiedosto sisältää muotoiluja, jotka eivät ehkä ole sopivia csv-muodon kanssa. Jatkoin silti, kurkkasin tekstieditorilla, että csv:t todella näyttivät sisältävän tietoja puolipisteillä erotettuina. Kun sitten muunsimme netistä ladatulla POILoader-ohjelmalla Garminille, tuli herja tyyliin "virhe rivillä 3 blaa blaa" ja saimme esim. Saksasta talteen mahtavat 2 pistettä! Täällä on nyt kynsien alukset täynnä tikkuja. Apuva! Vai onko tässä vaan todettava, että ei onnistu. Blääh!Ollaan tyhmiä, rumia ja vanhoja!!!! :/
Virpi
http://tomtompoi.1g.fi/
http://www.gps-waypoints.net/gps/?language=fi&redirect_url=%2Fgps%2F%3Fpage%3Dmain%26language%3Dfi&x=135&y=93
http://www.gps-waypoints.net/forum/viewforum.php?f=17
http://www.alexi.fi/garmin/index.php
http://www.navsystems.fi/garmin/ohjeet/Garmin_paivitys.pdf
Toi viimeinen herjaa mutta sieltäkin löytyi hyviä neuvoja vielä jokin aika sitten, jollen väärin muista ? ?
Noista itse etsin avut joilla sain poit Garmin 200:seen . . .
Jari
Ps. En muista tasantarkkaan kuinka se meni mut meni kuiteski :-)))
JES! Kiitos Jari. Nyt on latailu täydessä vauhdissa. :) Hermot jäi, ollaan sittenkin viisaita, nuoria ja kauniita. :)
t. Hyvä Nainen
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.