15.5.2008 15:32
15.5.2008 16:13
16.5.2008 08:32
16.5.2008 12:49
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Onko kenelläkään toimivaa neuvoa huurtuvan sivuikkunan korjaukseen. Viime reissulla ikkunaan tuli parin sentin hiushalkeama kulmaan ja sen jälkeen kosteus rupesi tekemään tepposiaan. Tai löytyykö pelkiä laseja varaosina mitoilleen? Karmeinen päivineen en näe tarvetta lasia vaihtaa.
onko kyse Concordesta vai helkupterista . . .
Concorde on aikuistan oikeesti caravan verme mut helikupteri ei . . .
Mut asiaan . . .
Onko kyse näistä "muovilaseista" vai jostain "lasilasista" . . .
Linkki:http://www.vapaa-aika.com/asp_sivut/Hakusanalla_haku.asp
Hakusanaksi ikkuna, niin alkaa löytyyn . . .
Jari
Ps. Tarkennuksesi jälkeen aloitetaan oikein asiaa "ruotiin" . . .
Aamulla katsoin tuon ikkunan merkinnät. Birkholts + numeromerkintöjä 43, D512 raaka-aine PMMA, siis paremmin tunnettuna akryli SEITZ:n merkin alla.
Viestissäsi mainitaan korjaus, joten rohkenen suositella Acrifix -akryyliliimaa, etenkin jos särö on laidassa. Olen kokeillut sitä kohtuullisin tuloksin kokonaan haljenneeseen ikkunaankin. Liima ryömii säröön ja on täysin läpinäkyvää.
Tuote on vaikeasti saatavaa, mutta googlessa sana acrifix tuo akryylituoteluettelon, jonka lopussa 100 g Acrifix 192 liiman hinta on 9 euroa.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.