4.5.2006 19:20
16.11.2009 22:06
25.11.2009 11:36
25.11.2009 13:52
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Hei entinen lälläriporukka. Onko teillä nyt käytössä näitä PRC-laitteita tai mikä se lyhenne olikaan? Jos on laitteet mukana, niin onko vaanareilla joku tietty vakio kanava mitä kuuntelette? Vai onko skanneri aina päällä? Sitähän voisi yrittää hihkaista jotakin, jos vielä on jokin merkki autossa/vaunussa jos on laitteet käytössä. Vai kuoliko koko harrastus lälläreiden poistumisen myötä?
Jatketaanpas tänne vanhan otsikon alle.
Karavaanari.infon käyttäjät laittoivat jo taannoin LA-kerhon pystyyn, lisätietoa löytyy tuolta -> http://personal.inet.fi/koti/rokker2/lallari/kila/
Tervetuloa tutustumaan ja mukaan!
Rokk Oon !
Morjens sano komeet toisilleen... Me oltiin alkusyksystä ajelemassa Kroatian suunnalla toisen pariskunnan kanssa (4500km) ja meillä oli k.o laitteet käytössä koko matkan.... ja paljolta manailuilta säästyttiin vaikka molemmissa autoissa oli vielä navikaattoritkin käytössä... Uudet tie ja kaveri ei huomannut uutta hienoa tienviittaa y.m Siis kanava 6 sopii ainakin meille.
Morjens kaikki.
Hyvä kun tämä ketju nostettiin uudelleen "ylös", enpä olisi huomannut tätäkään tärkeätä keskustelua. Olen perännyt pitkään tätä yhteistä "Karavaanari-linjaa", mutta ei kukaan ole ottanut asiaa hoitaakseen. Voisiko SF-C tiedottaa tai jollain muulla tavalla hoitaa jäsenistön tietoon tämän kanava 6:n käytön. Jookos?
Terveisin ja kuulumisin Erkki ( Eksu )
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.