20.6.2007 09:20
20.6.2007 09:44
20.6.2007 13:58
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Autossamme on grilliä varten 6 kg alumiinipullo kierreventtilillä (sivuventtiili). Löytyyköhän niitä yleensä vaihtopulloina jokaisesta kaasunmyyntipaikasta Suomesta, vai pitääkö varautua etsimään vaihtopaikkoja kiven alta? Jos vaihto ei kaikkialla onnistu, niin voiko pullon tayttää joissain paikoissa? Olisikohan täyttöpaikkoja koottuna jossain internet-sivuilla tai julkaisussa?
Entä Virossa, saako pullon täytettyä siellä, jos matka sattusi suuntautumaan sinnekin päin?
6kg kaasua grillaamiseen riittää koko kesäksi. Siis jos pullo on lähtiessä edes puolillaan, niin tuskin sitä tarvinnee täydentää kesäloman aikana. Virossa niitä kuulemma kyllä täytetäänkin, vaan en tiedä paikkoja missä se tehdään. Kerran Rakveressa etsittiin semmoista paikkaa, vaan ei löydetty kyselyistä huolimatta.
Samaa ongelmaa pähkäilin pari päivää sitten ja sain vastauksen lähistöllä kaasua alupulloissa myyvästä liikkeestä lähettämällä kyselyn Aga:n asiakaspalveluun veppilomakkeella. Vastaus tuli seuraavana aamuna.
Alupulloja oli aikaisemmin Shelleillä, mutta soitto viidelle AGA:n kaasuja myyvälle asemalle antoi vesiperän.
Eli WWW.AGA.FI.
Hauskaa Jussia kaikille tasapuolisesti Jari
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.