Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Ilmastointi.

Keijo Rauhala 3.10.2024 18:27

Moikka karavaanarit, suht uutena vaunuilijana kysyisin ja juuri vaunun päivittäneenä että ilmastointilaitteen ulkoyksikkö peite vai ilman,vaunu tulee olemaan perus lämmöllä koko talven, eli pyrin viettämään aikaani myös talvella vaunulla.

Harry Seppä 7.10.2024 11:24

Moi! Onko kenelläkään tietoa korjaako kukaan Dometic 2200 laitteen piirikorttia?
Olisin kiitollinen yhteys tiedoista.
Harry 0400202793

Petteri Haverinen 8.10.2024 08:07
Keijo Rauhala

Moikka karavaanarit, suht uutena vaunuilijana kysyisin ja juuri vaunun päivittäneenä että ilmastointilaitteen ulkoyksikkö peite vai ilman,vaunu tulee olemaan perus lämmöllä koko talven, eli pyrin viettämään aikaani myös talvella vaunulla.

Voi ajatella ulkoyksikön suojan käytöllä olevan jotain hyötyä, koska ilmastointilaitteen valmistajatkin näyttävät myyvän suojapeitettä. Puolen vuoden välein olisi ohjeen mukaan hyvä käyttää ilmastointia vähintään 30 kerrallaan, tietysti ilman suojapeitettä...

Markku Hämäläinen 9.10.2024 20:34
Keijo Rauhala

Moikka karavaanarit, suht uutena vaunuilijana kysyisin ja juuri vaunun päivittäneenä että ilmastointilaitteen ulkoyksikkö peite vai ilman,vaunu tulee olemaan perus lämmöllä koko talven, eli pyrin viettämään aikaani myös talvella vaunulla.

Sanoisin peiton tarpeen riippuvan ilmastointikoneen mallista.
Dometic FreshJetissä on ritilä päällä, siinä on mielestäni peite pakallaan.
Sellaisessa laitteessa jossa päällä ei ole ritilää mielestäni tarve ei ole akuutti.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.