16.8.2007 10:50
16.8.2007 12:12
16.8.2007 12:17
16.8.2007 16:17
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
moi ostin hobby deluxe 560 ja haluaisin tietoa sen satelliittiantennista ja käytöstä.tekeekö mitään ja miten käytetään vai roskiin ja harava tilalle!kiitos vastauksista jo etukäteen
Omat etunsa - teoreettisessa mielessä - varsinkin matkailuajoneuvossa on tuolla 360° haravoivalla antennilla. Ei tarvitse olla näin pysyvään digi-aikaan siirryttäessä etsiskelemässä yhteydeltään toimivia TV-linkkejä. Pistää vain digi-boxin hakemaan kanavat ja ryhtyy katselupuuhiin. Näissä elektronisesti muunnetuissa ympärisäteilijöissä hivenen pyrkii "vahvistukset" jäämään vähän alhaisiksi. Siksi suosittelen sähköisen vahvistimien lisäämistä antennilinjaan ellei sitä ole vakiovarusteena. Ja sitten eikun katselemaan.
Ellei antenni pelitä niin sitten vaan hankkimaan se Logperiodinen niin pelittää jo aika olemattomissakin olosuhteissa.
No voi perkuti - nythä mie vasta hokasin jotta sie varmaan tarkoitit ihan oikeeta satelliitilautasantennia etkä näitä "UFO-antenneta" maanpäällisten asemien katseluun. Kyllä se tuo hiipivä tementiia pyrkii vaan käymään päälle kuin ylleinen syyttäjä - kele!
Tusta sateliittiantennista mie en sitte tiijä hölttäsen pöläystä jotta viisaampii ja vähemmän dementinoutuneita kehhiin ;)
minulla on myöskin sateliittijärjestelmä autossa hyvin näkyy euroopan kanavat,mutta ei kotimaiset täytys jotain lisävempaimia laittaa jotta näkys.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.