Jos meinaat tätä Formen aggrea, niin ostin sellaisen viime kuussa.
Kotona olen käyttänyt sitä muutaman tunnin, jotta sain ekat öljyt vaihdettua ja testailtua kapinetta.
Hyvin lähtee käyntiin ja ääni on niin hiljainen kuin voi olla, eli eihän mikään noista räpättimistä ole äänetön.
Vehjehän on invertteri aggre, joten virran laatu pitäisi kelvata vaikka läppärille.
Kokeilin omassa piirongissa akkujen latausta ja telkkarin käyttöä. Hyvin riitti virta vaikka oli lisäksi valoja päällä.
Ilmastoinnit ja muut suuret kuluttajat voi tietenkin unohtaa.
Kannattaa muistaa, että tuo 1 kW on vain hetkellinen maksimi, jatkuvana taisi olla n 800 w maksimi.
Kulutus on yllättävän pieni.
Tällä pienellä kokemuksella vaikuttaa hyvältä kapistukselta, varsinkiin hintaansa nähden. Tositoimiin vehje joutuu parin viikon päästä Norjan jokivarsilla..
Miinuksena tähän mennessä on öljynvaihto. Mukana tuleva kuminen tyhjennyskouru on liian lyhyt ja falski. Öljyä menee helposti konekopan sisälle tyhjennettäessä. Tähänkin voi tosin kehittää oman patenttinsa jostain putkesta tai letkusta.
Joskin voisihan se mukana tullutkin systeemi olla toimiva.
Käyttöohjeet eivät ole suomeksi. Tämä on toinen miinus.