7.2.2022 19:48
9.2.2022 18:51
1.3.2022 11:09
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Aikaisemmin hommaamani talviteltta (Isabella) on toiminut loistavasti. Hieman pieni tuo vain on käyttöön ja tarpeeseen nähden. Tulevaa kesää ja sitä seuraavaa talvea varten kovasti miettinyt sitten jo isompaa.
Vaunun pielessä tarve olisi sellaiselle 380 cm leveälle teltalle. Kovimmille helteille ja rankemmille sateille saisi seinät olla avattavia / suljettavia. Ja luonnollisesti sellainen joka sietää sen tulevankin talven.
Ja näistähän on sitten vaikka minkälaista mallia ja kokoa sekä merkkiä. Kaupasta saa uusia ja hyvät myyntipuheet, vaan nyt kaipaisin enemmän niitä käyttökokemuksia ja suosituksia tällaisen hankintaan. Tiedä vaikka, josko asiasta joku muukin sitten innostuisi kuulemaan.
MOI.MEILLÄ ON ISABELLA 320 ,se on osoitautunut hyväksi. niissä on avatta etusienä ja molemmissa päädyissä ovet,kulmissa on hyytysverkot suljettavat sitä myy jyväscaravan. nyt se on talven yksinään talviputkilla se on myös talviteltta.mutta se on meillä ekaa vuotta käytössä.meillä on ollut monta etutelttaa mutta tämä ainakin syksyyn asti osoitautui hyväksi,alueella on kyllä samanlaisia a ovat suositelleet tätä.hinta pyörii 1100-1500e välillä.ainakaan ei ole vielä soitettu .että olis pettänyt.lumi kuorman alla.teltta vaatii kyllä vaunun kylkeen vaaka kiskon.asiasta saa parempaa tietoa kun kiertää caravan alueilla kyselemässä kommentteja.
Kiitos osallistuneille.
Teltta hommattu.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.