27.8.2007 12:01
27.8.2007 13:56
29.8.2007 12:02
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
mikä teltta olisi hyvä hinta ja laatu suhteeltaan, hobby 650 vaunuun, helppo koottava siis käytetään vain kesällä. mitataanko tämä a-mitta miten
Oman kokemuksen mukaan Isabella Zenith on hyvä kesäteltta - helppo koota, vaikkakin urakkaan tahtoo kulua parituntia kun tekee kunnolla. Mahdollista pystyttää ja purkaa yksin, mutta vaimon apu on otettu pystytysvaiheessa kiitollisuudella vastaan runkoputkia paikalleen laittaessa.
A-mitta löytyy tarkimmin vaunun ohjekirjasta, mutta voihan niitä vilkuilla myös Isabellan sivuilta http://62.242.39.22:591/isabella/fi/ameasurement/ Laita sivulle vain Matkailuvaunu: Hobby ja vuosimalli ilman mitään lisätarkennuksia Huomaa sitten vielä selata löytyneistä tiedoista seuraavia sivuja, niin eiköhän se sieltä löydy.
Mittaamiseen ohjetta löytyy: http://62.242.39.22:591/isabella/fi/ameasurement/kuinkaetsin.html
Ossi
Käyttötarpeesi kuvaus tuli esille köyhänlaisesti joten ajattelinkin Tarmo neuvoa sinua tarkastelemaan aihetta seuraavilta näkökulmilta. Nimittäin jos olette ahkera liikkujaporukka ja vaihdatte vaunpaikkaa tämäntästä, niin onko teltta se okea ratkaisu tarpeisiisi. Veikkan että kylläännyt sen teltan kanssa pulaamiseen aikapian. Taasen kevyempänä vaihtoehtona voisi olla putkirunkoinen etukatos, johon on liitettävissä päätyseinät. Mutta uskoisin kaikkein helpoimmaksi vaihtoehdoksi pussimarkiisin. Sen helpommin ja joutuisammin vaunu edussuoja ei ole toteutettavissa.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.