4.9.2021 20:34
4.9.2021 22:04
5.9.2021 08:44
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Entinen dometic aes kaappi tuli tiensä päähän ja uusi on dometic 10-sarjaa.
Onko kenelläkään kokemuksia dometicin omasta puhallinsarjasta.
https://www.dometic.com/fi-fi/outdoor/fi/tuotteet/ruoka-ja-juoma/j%C3%A4%C3%A4kaapit/jaakaappien-lisavarusteet/dometic-ref-fankit-_-209791#documentation.
Tietokone 12V puhallin ja termari on jo hankittuna, mutta kiinnostaa kun tuon voisi liittää suoraan johdolla jääkaappiin ilman mitään erilisiä kytkimiä. Puhaltimen voi ottaa käyttöön ja pois suoraan jääkaapin näytöltä.
Hinta on aika suolainen, mutta...
Jos on termostaatti eikös se voi olla aina päällä, itse en ole moneen vuoteen koskenut puhaltimen katkaisijaan,.
Termostaatti
https://www.radioduo.fi/termostaatti--no--10a--250vac--ruuviliittimet--ip20--din/p/EMA-10-60-NO/
Puhallin
https://www.veikonkone.fi/5900308750698-silentiumpc-mistral-80-prosessorijaahdytin?gclid=Cj0KCQjwssyJBhDXARIsAK98ITQOiS1kKao-RBMLp0HSi9uka0PPMy6rYIWqYPCoNZ6hMzWE8JsNszgaAv3SEALw_wcB
15 euron nakki.
@timppa
Näin itsekin ajattelin, etten on/off- kytkintä laita.
Niinkuin mainitsinkin puhallin ja termostaatti on ja niillä kyllä pärjään.
-Ari
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.