Pressu talleissa on paljon eroja laadun suhteen, se halvin ei välttämättä ole oikea vaihtoehto. Esim kehikon paksuus, pressun paksuus, kiinnitystarvikkeet ja rungon vinotuet. Itse ostin tarjouksesta 400€ Tokmannin Caravan tallin, ohjeet täysin paskat, kuvat sinne päin ja nekin puutteelliset, kasausruuvit kehnot, olivat jotain indokiinan kokoja, kaukana M mitoista. Siitä huolimatta on 3 v ollu pystyssä ja toimii, hintaansa nähden voisin ostaa toisenkin, puutteista huolimatta. Pystytyksen olisi hyvä olla 2 henkilöä, 3 vois nojata hetkellisesti runkoon, aluksi että saa 3 runkopalkkia yhteen, sen jälkeen kehikko pysyy kyllä pystyssä. Ruuvien pituudet, mikä pituus tulee mihinkin, ei ollu merkitty ja kierteet niissä juosten kustu, joten kävin ostamassa uudet kiinnitystarvikkeet. Pressun saanti kaarien ympäri onnistui liinoilla 2 pekkaan. Pääty pressut saatiin siten, että toinen meni a-auton katolle, ja laittoi siitä ne paikoilleen. Kannattaa sitten kiinnittää maahan hyvin, nyt kun auto vaihtui, niin korotusharkot sain maasta pois, niin laitoin 50 cm pitkät kierretangot maahan ja niissä silmukat päässä, ne alajuoksuun kiinni, niin ei sitten myrsky vie mukanaan. Jos haluaisin parantaa vielä tuota, niin joka nurkkaan yksi vinotuki lisää ja paksumpi pressu. Talvella LUMET POIS HETI !