Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Alpine INE-W611D - kärähtänyt

Timo Mäenpää 25.9.2024 15:59

Itselläni 2 laitetta "kärähtänyt". Ensimmäisen kerran vuosi sitten. Kuului kova pamahdus, jonka jälkeen savua tms tuli laitteesta ulos. Ei onneksi käynyt pahemmin. Takuusta uusi samanlainen laite tilalle. Uudestaan sama juttu mennä viikolla. Tällä kertaa ei tullut savua, mutta mukavat hajut autoon, myös laitteen näyttö oli kuumentunut reilusti. Molemmista laitteista selvästi vioittunut kohta oli samassa paikkaa. Auto on 2022 Adria uudella Fiatin alustalla. Onko jollain muulla vastaavaa kokemusta?

Osmo Kiiski 26.9.2024 07:25

Jos laite käy kuumana, jäähdytys ei toimi. Radio saattanut olla liian umpinaisessa tilassa.

Antero Virkkala 27.9.2024 15:46

On voinut olla liian umpinaisessa tilassa. Tai sitten on kyseessä kyseisen mallin tyyppivika.

Meillä on Alpine (X903D-DU2) toiminut mainiosti kolme vuotta, silloinkin kun keskikesän vasta-aurinkoon ajettaessa kojelaudalla hikoileva puhelin sanoo, että Android Auto ei voi toimia ennen kuin puhelin on jäähtynyt. Tässä Alpinen mallissa on 9 tuuman näyttö, joka ei mahdu tupla-DIN -laitepaikkaan, vaan näyttö on laitepaikan ulkopuolella kääntyvässä varressa. Sivuvaikutus on, että Ducaton tablettitelinettä ei saa käyttöasentoon, minkä vuoksi olen ruuvannut sen päälle erillisen puhelin/tablettitelineen. Näytön sijoittaminen laitepaikan ulkopuolelle parantaa multimedialaitteen jäähdytystä ja toivoakseni pidentää elinikää.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.