31.3.2017 10:14
31.3.2017 21:44
3.4.2017 20:52
5.4.2017 14:43
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Semmonen brobleema on, että paisuntasäiliön nestepinta alenee, jotenka aloin etsimään vuotoa. Varsinaisesta putkistosta en vuotoa löytänyt. Näyttäisi, että tuo messinkinen mutikka tuossa pannun kupeella päästää nestettä läpi. Jossakin sitä myydään automaattisena ilmausventtiilinä, mutta minä olen sitä mieltä, että se on jonkinlainen varoventtiili, koska siinä lukee 10 bar 115*c(astetta celsiusta). Siitä menee letku lattian läpi ulos. En pitänyt pakkasnesteen valumista maahan hyvänä hommana, ja laitoin putelin letkun nokkaan. Nyt seurailen, että vuotaako kaikki neste tuon mutikan kautta. Jostain luin, että on aika arka epäpuhtauksille. Onko kukaan värkkäillyt kyseisen venttiilin kanssa?
Sama havainto talvisesta vuodosta. Muistelen jostakin lukeneeni, että pannun lämmitysvastusten tiivisteet falskaisivat pakkasella ja niiden ruuvit tulisi kiristää huonelämpötilassa, mutta tosi varovasti etteivät kierteet vaurioidu. Taisi olla juttu jossain aikaisemmassa keskustelusarjassa.
Nestepinta on hyvä jos se on kylmänä n.puolivälis merkeistä,lämpö laajentaa.Jos laitat kylmänä ylärajaan niin paisuu liikaa,eikä ole tervellistä ,voi saada pahaakin aikaan. , JV
No niin. Puteli oli täyttynyt nesteellä. Niinpä irrotin varoventtiilin. Putsailin sen, ja töhkää irtosikin jonkin verran. Nyt sitten odotellaan, että vieläkö falskaa.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.