24.1.2007 13:16
24.1.2007 15:22
24.1.2007 21:21
25.1.2007 09:29
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Olen ajatellut hankkia aurinkokennojärjestelmän lataamaan akkuja, kun ei ole mahdollisuutta verkkovirtaan. Onko kokemuksia, minkätehoinen tarvitaan jos katsotaan telkkua, käytetään valoja, kaasulämmitintä, kiertovesipumppua eli normaaliin asumiseen kuluvaa sähköä. Miten kennon latausteho riittää esim. talvella?
aurinkopaneeli on hyvä investointi vaikkakin vähän kallis kun täytyy ostaa säädin ja akut sekä muut tarvikkeet.itselläni on ollut noin vuoden päivät käytössä ja olen ollut tyytyväinen ei ole virrasta ollut puutetta.100w paneeli naps säädin kaksi 115ah akkua invertteri 1700w niin johan alkoi homma toimimaan sekä mikrot että kahvin keittimet.
Talvella (marraskuun puolivälistä helmikuun puoliväliin) aurinkokennon teho on olematon.Aurinkokennon asentaminen matkailuajoneuvoon on hankalaa koska pysähdyksissä ollessa, silloin kun sähköä tarvitaan pitäis kenno saada kohtisuoraan aurinkoon ,muuten sen teho on olematon...LYKKYÄ TYKÖ.
Nyrkkisääntönä voi sanoa, että aurinkokenno toimii vain silloin, kun aurinko lämmittääkin eli ihminen tarkenee shortseissa ja paitahihasiullaan. Eli se siitä talvikäytöstä. Osta aggregaatti.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.