Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Evästeasetuksesi on tallennettu.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Uusimassa lehdessä oli kirjoitus kaasupullon vuodosta.
Ihan totta, että kaasuvuoto on vaarallista ja aina kannattaa olla tarkkana, että pulloa liitettäessä se kumitiiviste on paikallaan, ja että paineenalennin tulee kunnolla kiinni pulloventtiiliin. Siis se pitää olla tiukasti kierteellä. Löysästi kierrettynä se voi vuotaa, ja voipa se ajaessa kiertyä tärinässä irtikin.
Myös pulloventtiili voi vuotaa siitä karastansa. Venttiili on sen tyyppinen tiivisteiden osalta, että se on parasta avata ihan kokonaan auki. Näin minulle on opetettu taannoin TEKTON turvakurssilla.
Mutta kun siinä lehdessä väitettiin pullon ruostuneen puhki siitä hitsaussaumastaan. Se ei pidä paikkaansa. Kyseessä on ollut aivan tavallinen hitsausvirhe. Pullo on läpäissyt koeponnistuksen, mutta se hitsausvirhe on aiheuttanut huokosen siihen hitsaussauman päätepisteeseen, joka sitten myöhemmin käytössä on alkanut vuotaa.