14.6.2025 20:08
14.6.2025 22:05
15.6.2025 08:57
15.6.2025 14:36
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Hei Kaikille.
Ollut vuosikymmenten haaveissa investoida joku asuntovaunu/auto.
No nyt tuli laitettua Hobbyn mökki vm98.
Kaikkihan testattiin kun ei ihan viimevuojen mallia tuo ole.No kaikkihan toimi kun junan vessa...
Siis ne kaikki jotka testattiin.
Lähettiin Norjaan kissakalaan ja lämmitys unohtui testata?
Primuksen tonkka on keulassa ja nappuloihin ei tule mitään elämää?
Kaikki muut kaasuvehkeet pelaa niikun pitääkin ja sulakkeet on ok.
Voisiko joku ystävällinen avata jolla tietoa tuosta primuksesta mitä tässä nyt pitäs tutkia.
Korostan että ollaan aloittelevia caravaanareita ja neuvot tarvitaan rautalanka versiona.
Kiitos.
ps.aamulla mökki pakkasen puolella niin apu olisi jeeje :)
No lähtökohtaisesti onko vaunu sähköverkossa? Tuleeko sähköjä muualle vaunuun?
syttyykö ohjain paneliin mitään merkki valoa (sisällä olevaan) ja mikä tyyppi priimus 2470,2480 vai 2490
T.Rauno
Tämä nyt vaan pika-apu mut ajoissa kaikki luukut säppiin ja keittelee pottuja silläkin mökki lämpee ja voihan hellaa hetken pitää päällä, happeahan se kuluttaa kannattaa muistaa. Villasukat ja kuumaa vaffaa teetä lisukkeeksi.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.