Jukka Juvonen
20.11.2016 10:26
Antti Eskola
4.12.2016 20:40
Hei. Ei mitään ongelmia, kun muistaa lähtiessä jättää virrat päälle, painaa vastemman alakulman nappia Alden paneelissa ja jos kaasu valittu ensisijaiseksi, niin pullo/pullot auki. Puhelimella soittaa lämmitys seis.
Reijo Tanskanen
26.12.2016 15:51
Hei alan asian osaajat. Mitä tarvikkeita tartee hankkia kun haluaa puhelimen kautta saada lämmöt päälle/pois / kustannukset? olis vaan silleen vähä siistii.
Joo sim pal t4 hankittu ens kerta mielenkiintoinen kun näpyttää kännykällä lämmöt päälle "mielen kiintoista"
uuden tekniikan myötä se on sitä mukavuutta jota alkaa arvostaa tämän harrasteen pitkän ,pitkän ajan myötä
alkanut arvostaa.
muokattu: 6.12.2017 17:58
Seppo Autio
3.1.2017 16:10
SimPal t4 GSM pistorasia alle 100 euroa, sim-kortti , rele pari kymmppiä .
Martti Nurminen
30.4.2022 16:59
Hei. SimPal löytyy, millainen rele ja kytketä tarvitaan? Osaisiko joku neuvoa?
Timo Kajava
30.4.2022 19:07
Mitään simpaleja tarvii. Tavallinen 12v gsm rele hoitaa asian, esimerkiksi
https://www.tuontitukku.fi/rakentaminen-ja-varastointi/gsm-kytkin-12v-on--off-matkapuhelimella-ohjattava-avaus--sulku/p/6438471008289/
Tuolle 12v sähköt ja sen rele kytketään lämppärin ext liittimeen, tämän jälkeen ohjelmointi ohjeiden mukaan.
Olli Neuvonen
22.5.2026 15:21
Tervehdys,
Asensimme eilen tuollaisen linkkisi mukaisen RTU 5024 4 g releen Alde 3020 pannun piirikortin yhteyteen. En kuitenkaan löytänyt SMS käskykoodeja, joilla olisin saanut lämmöt päälle ja pois. Sim- kortista on pin kysely poistettu, Alde external käyttö päällä ja sen jälkeen virrat pois Alden näytöltä Kabe Royalin Dometic-näyttö päällä ja nyt vain pitäisi osata tekstailla oikeat käskyt releelle. Löytyisikö selkokieliset ohjeet jostakin tai pystyisikö joku tässä aiheessa auttamaan?